דיגיטל וטק

הבכיר בגוגל ישראל - ימונה למנהל המחקר העולמי של החברה

מנכ"ל מרכז הפיתוח של גוגל בישראל במשך 18 השנים האחרונות, פרופ' יוסי מטיאס, עוזב את תפקידו ויעבור לעמק הסיליקון. פעילות המחקר של ענקית החיפוש גוגל אליו עובר מטיאס ממוקמת במטה החברה. היא עוסקת בניהול מחקר אקדמי בתחומי למידת מכונה, מחשוב קוונטי וכן מדע יישומי
מערכת ice | 
סונדאר פיצ'אי, מנכ"ל גוגל (צילום אינסטגרם/ סונדאר פיצ'אי, ויקיפדיה, shutterstock)
מנכ"ל מרכז הפיתוח של גוגל בישראל במשך 18 השנים האחרונות, פרופ' יוסי מטיאס, עוזב את תפקידו. מטיאס צפוי לעבור לעמק הסיליקון ולנהל מארה"ב את פעילות המחקר של גוגל העולמית, Google Research. מטיאס, חוקר בכיר בתחום הבינה המלאכותית מאוניברסיטת תל אביב, הגיע לגוגל ב-2006.
מרכז הפיתוח בניהולו של מטיאס הוקם באוגוסט אותה שנה ולאחר שלוש שנים הוקמה שלוחה בחיפה. סך הכל מעסיק מרכז המחקר והפיתוח של גוגל בישראל כ-2,000 איש, והוא עוסק בפיתוח בתחום הענן, בינה מלאכותית, למידת מכונה ושבבים. החל משנת 2014 משמש מטיאס כסגן נשיא להנדסה בגוגל, תפקיד בדרגת כפיפות לסמנכ"ל בחברה.
 
על פי הדיווח בגלובס אמש (חמישי), פעילות המחקר של ענקית החיפוש גוגל אליו עובר מטיאס ממוקמת במטה החברה במאונטן וויו, קליפורניה, והיא עוסקת בניהול מחקר אקדמי בתחומי למידת מכונה, מחשוב קוונטי וכן מדע יישומי. את הפעילות מנהל כיום ג'יימס מאניקה, כאשר יוסי יצטרף לניהול היחידה וצפוי לדווח לו.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה