דיגיטל וטק

מתקפת סייבר איראנית על ישראל? "פנו את הערים, אל תמצמצו"

קבוצת Handala פרסמה הודעה ברשתות החברתיות בה טענה כי פרצה למערכות רדאר בישראל. הקבוצה טוענת כי שלחה 500 אלף הודעות טקסט לאזרחים ישראלים, בהן קראה להם להתנגד לממשלתם. במסרונים נכתב: "אין ספק שהמנהיגים שלכם יצטערו על ההרפתקאות המטופשות, הסיכוי לברוח הוא פחות מעשר שניות"
מערכת ice | 
מתקפת סייבר איראנית (צילום freepik ,shutterstock)
קבוצת סייבר איראנית בשם Handala פרסמה אמש (מוצ"ש) הודעה ברשתות החברתיות בה טענה כי פרצה למערכות רדאר בישראל. בהודעה, שפורסמה ברשת הטלגרם, לא פורטו פרטים נוספים לגבי הפריצה, אך Handala הדגישה כי מדובר בהצלחה גדולה שתהווה מכה קשה לביטחון הלאומי של ישראל.
הקבוצה טוענת כי שלחה 500 אלף הודעות טקסט לאזרחים ישראלים, בהן קראה להם להתנגד לממשלתם ולתמוך באיראן. "יש לכם רק כמה שעות לתקן את מערכות הראדר", כתבו התוקפים בהודעתם. המסרונים כללו איומים מפורשים על ישראל. "אנשים ישלמו על הפשעים והטיפשות של המנהיגים שלכם".
"אין ספק שהמנהיגים שלכם יצטערו על ההרפתקאות המטופשות הללו. פנו את הערים, אולי תראה פחות נזק!", נכתב בהודעה. "אל תמצמצו ואל תישנו, הסיכוי לברוח הוא פחות מעשר שניות, ואולי העיר שלכם תיבחר". קבוצת Handala ביצעה מתקפות סייבר על אתרי אינטרנט ממשלתיים ועל חברות פרטיות. הטענות של התוקפים טרם אושרו על ידי גורמים רשמיים בישראל. עם זאת, גורמים ביטחוניים מביעים חשש מפני פריצות סייבר מצד איראן, ומתריעים כי ייתכן שהיא מנסה לפגוע בתשתיות חיוניות במדינה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה