דיגיטל וטק

המכון הטכנולוגי HIT בקמפיין חדשני: כך יצרו קמפיין שלם ב-AI

הקמפיין נוצר על ידי משרד הפרסום טוויסטד, במסגרתו בינה מלאכותית כתבה, הלחינה והפיקה עשרות ג'ינגלים שונים
מערכת ice | 
הדס אסף (צילום מכון טכנולוגי חולון, shutterstock)
לראשונה בענף הפרסום הישראלי, עלה קמפיין רדיו דיגיטלי שנכתב, הולחן והופק על ידי בינה מלאכותית יוצרת (Generative AI). בהובלת הקמפיין עומדים הדס אסף - סמנכ"לית מערך השיווק של HIT ואייל גן מור סמנכ"ל הקריאייטיב ושותף במשרד הפרסום טוויסטד.
תהליך יצירת הקמפיין כלל שימוש במספר פתרונות AI גנרטיביים ייעודיים שהחליפו תהליכים שלרוב מבוצעים על ידי אנשי קריאייטיב ומוזיקאים. שלושת השלבים העיקריים ביצירת ג'ינגלים – כתיבה, הלחנה וביצוע, כולם בוצעו על ידי הבינה המלאכותית, כאשר ברקע אנשי הקריאייטיב ביצעו בקרה, סינון ועריכה אחר כל אחד מן השלבים.
בתהליך זה, נוצרו עשרות ג'ינגלים שונים בכ-7 סגנונות מוזיקליים, אשר יטרגטו משתמשי ספוטיפיי לפי סגנון המוזיקה המועדף עליהם. הסגנונות המוזיקליים בהם יוצרו הג'ינגלים השונים כוללים: פופ פאנק, רגאיי, פופ רוק, אלקטרוניק פופ, R&B, רוק ומטאל.
אייל גן מור, סמנכ"ל קריאייטיב ושותף בטוויסטד: "מהפכת ה-AI סוחפת את כל העולם, ובמיוחד אותנו כאנשי קריאייטיב. תהליך יצירת הקמפיין היה מרתק ובמסגרתו השתמשנו במגוון תוכנות AI, ניסינו, חקרנו, ערכנו, סיננו.
הדס אסף, סמנכ"לית מערך השיווק, HIT מכון טכנולוגי חולון: "בינה מלאכותית כאן כדי להישאר, היה לנו חשוב לייצר קמפיין שיטרגט מאזינים ויגיש להם תשדירים מוזיקליים, הכי קרובים להעדפות המוזיקה הפרסונאליות שלהם. התשדירים מבטאים ומבליטים  את הקשר האפשרי בין רגש, העדפות אישיות והתפתחות הטכנולוגיה בה אנו עוסקים יום יום במכון."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה