דיגיטל וטק

פרטנר שוברת את השוק: מהפכת החשמל יוצאת לדרך

פרטנר משיקה את Partner Power  ומציעה 3 מסלולים: מסלול הנחה קבועה של עד 7%, מסלול יום עם 15% הנחה ומסלול לילה עם 20% הנחה. ההצטרפות לשירות פתוחה החל מהיום לכלל אזרחי ישראל. בחודש הקרוב תתאפשר הצטרפות דיגיטלית מלאה
מערכת ice |  1
פרטנר בהטבות ענק לרוכשי ה-Galaxy S24 (צילום shutterstock, סמסונג ישראל)
קבוצת התקשורת פרטנר נכנסת באופן רשמי לשוק החשמל לצרכנים ביתיים תחת המותג Partner Power. לאחר פיילוט מוצלח בקרב עובדיה, משיקה היום החברה לציבור הרחב וללקוחותיה 3 מסלולים שיספקו לצרכנים הוזלה משמעותית בחשבון החשמל החודשי.
מסלול "הנחה קבועה כל היום" יספק 5% הנחה בשנה ראשונה, 6% הנחה בשנה שנייה ו-7% הנחה בשנה שלישית (מסך החיוב בגין צריכת חשמל); מסלול "עובדים מהבית" יספק 15% הנחה בימים ראשון עד חמישי משעה 08:00 ועד השעה 17:00; ומסלול "חיות לילה" יספק 20% הנחה בימים ראשון עד חמישי משעה 00:00 ועד השעה 06:00.
 
לצורך אספקת השירות, חתמה פרטנר בחודש שעבר חוזה התקשרות עם OPC אנרגיה, יצרנית אנרגיה מובילה בתחום החשמל בישראל. ללקוחותיה, תספק פרטנר ערך בכך שיוכלו לקבל את כלל שירותי התקשורת שלהם – אינטרנט סיבים אופטיים, סלולר דור 5 וטלוויזיה – ושירות חשמל, דרך חברה אחת. בהמשך הדרך, פרטנר צפויה להציע גם חבילות משולבות של תקשורת וחשמל.
ההצטרפות לשירות חשמל בתעריף מוזל פתוחה לכלל אזרחי ישראל, כתלות בהימצאות מונה חשמל חכם. בחודש הקרוב תאפשר פרטנר הצטרפות דיגיטלית מלאה, קלה ונגישה דרך אתר החברה, ללא צורך בשיחה עם שירות הלקוחות.
כחלק מסקר שביצעה בשנה האחרונה קבוצת גיאוקרטוגרפיה עבור פרטנר, עולה שכמחצית מהציבור מכיר או שמע על תהליך פתיחת שוק החשמל, כאשר המודעות גבוהה יותר בקרב גברים וחילוניים. כמו כן, 86% מהציבור הביע נכונות עקרונית לעבור לחברות אחרות המספקות חשמל, כאשר החסם העיקרי למעבר הוא חוסר היכרות עם התהליך. נתון מעניין שעולה מהסקר הוא, שכ-82% מהציבור מעדיפים לקבל את חשבון החשמל בתדירות של פעם בחודש ולא פעם בחודשיים.
אילן לדרר, מנהל Partner Power: "פרטנר מתחילה להציע היום ערך נוסף לצרכנים בישראל וללקוחותיה, עם הוזלה של חשבון החשמל החודשי, לצד שירותי תקשורת מתקדמים. בכך, מספקת החברה מענה כולל לצרכי הלקוחות, עם כתובת אחת אליה יוכלו לפנות ולקבל שירות מלא".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מונה חכם? חברת חשמל מאיטה קצב בכוונה (ל"ת)
    לואי 05/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור