דיגיטל וטק

ענקית ההנדסה הישראלית בצעד ענק: במה יושקעו 35 מיליון שקל?

קבוצת ברן, חברת ההנדסה הגדולה בישראל, דיווחה כי אחת החברות התעשייתית המובילות בישראל, עמה התקשרה בהסכמים בשנים 2022 ו-2023, מימשה אופציה לתכנון והקמת מתקן תעשייתי לטיפול בפליטות אוויר, בשווי של כ-35.8 מיליון שקלים
מערכת ice | 
איציק פרנק, מנכ"ל קבוצת ברן (צילום יח"צ, shutterstock)
קבוצת ברן, חברת ההנדסה הבינלאומית הגדולה והמובילה בישראל, דיווחה הבוקר כי "ברן ישראל" שבשליטתה המלאה תעניק לאחת מהחברות התעשייתיות המובילות בישראל שירותי תכנון, רכש, הקמה והרצה של מתקן תעשייתי אקולוגי לטיפול בפליטות באוויר, וזאת בשווי כולל של כ-35.8 מיליון שקלים. 
מדובר במתקן שלישי מסוג זה אותו תקים ברן עבור אותה חברה, לאחר שהאחרונה בחרה לממש אופציה בהסכם שנחתם בין הצדדים בנובמבר 2023: מתקן ראשון הוקם מכוח הסכם משנת 2022 תמורת 35 מיליון שקל, הקמת המתקן השני מתרחשת כעת מכוח תוספת להסכם המקורי שנחתם כאמור בנובמבר האחרון בשווי של 45.6 מיליון שקל , ואילו המתקן השלישי הוא זה שאת האופציה עליו מממשת החברה התעשייתית כעת.

מימוש האופציה בתוספת להסכם מביא את סך השירותים שתעניק ברן לחברה התעשייתית לשווי של כ-117 מיליון שקל במצטבר, כאשר במהלך 2024 תקבל ברן את התמורה כולה עבור המתקן השני (בשווי 45.6 מיליון שקלים), וכן חלק ניכר מהתמורה עבור המתקן השלישי שהעבודות בגינו יושלמו בשנת 2025.
איציק פרנק, מנכ"ל קבוצת ברן, מסר: "אנו שמחים להמשיך במגמת הצמיחה וההתפתחות של החברה, ומודים ללקוח על הבעת האמון בפעם השלישית ברציפות עם בחירתנו לביצוע מלא של הפרויקט האקולוגי החשוב הזה. מדובר בפרויקט אחד מיני רבים אותם מובילה ברן בתחומי התעשיה, התשתיות, המבנים, המים והגז, אשר מצטרף לצבר הזמנות גדול שבכוחו להבטיח לחברה יציבות והמשך גדילה והתפתחות גם בשנים הקרובות, לצד כניסה לתחומים חדשים כמו אנרגיה מתחדשת, חדשנות טכנולוגית ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה