תרבות ופנאי

קרן פלס חושפת את השיחות עם רן דנקר בצילומי "הכוכב הבא"

הזמרת האהובה ואחת השופטות בתכנית "הכוכב הבא" שהגיעה לסיומה אמש, עם ההכרזה על עדן גולן כמנצחת הגדולה, חשפה באינסטגרם על מה שוחחה עם שכנה לשולחן השיפוט, רן דנקר, במהלך הצילומים
מערכת ice |  3
קרן פלס (צילום שי פרנקו)
אחת הזמרות המפורסמות בישראל וגם אחת האהובות שבהן, קרן פלס, סיימה אמש (שלישי) את צילומי התכנית "הכוכב הבא", עם סיומו של הגמר הגדול בו המתמודדת עדן גולן קטפה את הניצחון, ותהיה נציגת מדינת ישראל בתחרות האירוויזיון שתתקיים בשבדיה.
העונה הנוכחית של התכנית התקיימה בצל המלחמה הקשה ברצועת עזה, מה שהקשה על השופטים, המתמודדים והצוות, לאור האירועים הקשים אליהם נחשפנו מאז אותו בוקר רצחני של ה-7 באוקטובר. למרבה הפלא והכאב, אחד מחללי צה"ל שנהרגו בקרבות הקשים, היה אחד המתמודדים, שאולי גרינגליק ז"ל, שהגיע לבצע אודישן, שאף שודר באחד מפרקי התכנית. 

בתכנית הגמר הקדישו ההפקה רגע למשפחתו של גרינגליק ז"ל, שביצעה בצורה מרגשת עד דמעות את שירו של עומר אדם, "בסוף הכל חולף". על אף טעות שקרתה בשידור שגרמה לתכנית לצאת לפרסומות, לבסוף חזרו לשידור החי והמשפחה ביצעה את השיר המרגש.


מתוך האינסטגרם של קרן פלס
לאחר הגמר, אחת השופטות, הזמרת קרן פלס, חשפה על מה דיברה עם שותפה ושכנה לשולחן השיפוט, רן דנקר, במהלך צילומי העונה של התכנית. בפוסט שפרסמה באינסטגרם, סיפרה כי השניים שוחחו בין אודישן לאודישן, בעיקר על הנושא אולי המדובר ביותר במדינת ישראל היום, נושא החטופים אשר נמצאים שבויים ברצועת עזה, על ידי מחבלי חמאס.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    קרן פלס
    ניבה גל און 02/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עד מתי . בוכה בוכה, את מי זה מעניין. מי נפרד למי נולד מי יתחתן . לדעתי די מספיק!!!
    סגור
  • 2.
    קרן פלס מדהימה
    אנונימי 02/2024/08
    הגב לתגובה זו
    3 1
    קרן פלס מהממת מלכה אמיתית מפרגנת ואוהבת את כולם אני שבוי בקיסמה
    סגור
  • 1.
    כבר לא הטייפ שלי (ל"ת)
    בן 02/2024/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור