תרבות ופנאי

עידן רייכל משתף פעולה עם גדולי האמנים: "מגדל של אור"

"מגדל של אור": הפרויקט של עידן רייכל יוצא עם אלבום חמישי לאחר עשור של חוסר פעילות. האלבום, מכיל שיתופי פעולה עם גדולי האומנים וביניהם: גידי גוב, ארקדי דוכין, שי צברי, רוני דלומי, לואי עלי ומאי ספדיה

מערכת ice | 
עידן רייכל (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
מגדל של אור הוא אלבום האולפן החמישי של הפרויקט של עידן רייכל. האלבום יצא לאור היום (שלישי), באמצעות חברת התקליטים הליקון ארומה מיוזיק. זה אלבומו הראשון של הפרויקט מזה 11 שנים, לאחר רבע לשש שיצא ב-2013. רבע לשש התקבל בחיוב על ידי מבקרי המוזיקה ואף זכה בתואר הפלטינה המרובעת. 
 לאחר צאתו של אלבום זה, רייכל החל להתמקד בקריירת הסולו שלו, וב-2015 יצא אלבום הסולו הראשון שלו, "היד החמה", "ואם תבואי אליי". שניהם זכו להצלחה רבה. בשונה משאר האלבומים של הפרויקט, האלבום מכיל ביצועים של אמנים מוכרים שאינם חברים בפרויקט, ושלושה שירים שביצע רייכל עצמו.
מתוך האלבום יצאו, בצל מלחמת חרבות ברזל, הסינגלים "תחזור" בביצוע רוני דלומי ו"כל יום מחדש" בביצוע גידי גוב. באלבום הופעות אורח נוספות של ארא דינקג'יאן, לואי עלי, ארקדי דוכין, שי צברי ומאי ספדיה.
בתקופה זו רייכל מאוד פעיל פוליטית. רק לפני חודש פרסם סטורי בחשבון האינסטגרם שלו בו כתב כי בגלל שהעזתים לא מתנגדים לפעולות המזעזעות שמבצע חמאס, יש להתייחס אליהם כמעורבים: "הפלסטינים העזתים לא מתקוממים נגד ארגון הטרור חמאס. הם יכלו להיות אמיצים - להיכנס עוד הלילה לכל המנהרות ולהתקומם נגד חמאס. להילחם בהם. גם במחירים כבדים לאלפים מהם - ולהחזיר לנו את כל החטופים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה