תרבות ופנאי

השחקנית האהובה חושפת מחלה נדירה: "באמצע התקף דיכאון גדול"

כוכבת הקולנוע ההוליוודית שהופיעה בסרט "נוכלת בלי חשבון" ושיחקה את הדמות "אנאבל", חשפה בסרטון שפרסמה באינסטגרם במהלך טיפול, על המצב הרפואי המורכב איתו היא מתמודדת
מערכת ice | 
כוכבת קולנוע-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
הכוכבת האהובה מהסדרה "ריברדייל" המשודרת בנטפליקס ומבוססת על סדרת חוברות קומיקס, לילי ריינהארט, פרסמה בטיקטוק סרטון למיליוני עוקביה, והדהימה אותם כאשר חשפה מצב רפואי מורכב איתו היא מתמודדת וכותבת כי הבשורה המרה תפסה אותה "באמצע התקף דיכאון גדול".
הכוכבת, שהופיעה גם בסרט "נוכלת בלי חשבון", פרסמה בסרטון את עצמה בזמן "טיפול באור אדום", כאשר היא מזיזה את השפתיים בהתאם לקול שנשמע בסרטון, קול של גבר שאומר "אני נדחף מעבר לגבולות  של מה שאדם צריך להידחף ויכול לעמוד בו". 

בסרטון, פרסמה ריינהארט כיתוב שאומר: "כרגע אובחנתי עם אלופציה באמצע התקף דיכאון גדול". אלופציה היא "קרחת אזורית", תסמונת רפואית בה לוקים 0.15% מהאוכלוסייה בכל זמן נתון וכ-2% מהאוכלוסייה יסבלו ממנה במהלך פרק זמן מסוים בחייהם.
 
@lilireinhart Red light therapy is my new best friend. #alopecia #mentalhealth ♬ original sound - Sam Huberty
התסמונת, בה לוקים בני אדם ובעלי חיים, גורמת להתקרחות אזורית בגוף או בראש, ותוקפת לרוב דווקא אנשים צעירים. על אף שהמחלה אינה גורמת למגבלות רפואיות כלשהן, חלק מהלוקים בה העידו כי הם חשים מצב נפשי ירוד וחלקם מעידים כי אף הפכו לדיכאוניים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה