תרבות ופנאי

כוכבת האח הגדול בווידוי כואב: "הילדה שתמיד אמרו לה איזה טוסיק גדול"

בר כהן, חושפת בסטורי אינטימי באינסטגרם את ההתמודדות שלה בתור נערה עם בעיות דימוי גוף ועל המודעות שלה להערות שעדיין חקוקות אצלה בראש מילדות "ההערות האלו לא מועילות, זה מייצר אנטי - בכוונה אני אוכל"

מערכת ice | 
בר כהן (צילום מסך רשת 13)
פיינליסטית "האח הגדול" בר כהן, הידועה גם בתור דמות שלא מפחדת להגיד את אשר על ליבה, לא מסתירה את אורח חייה הספורטיבי והבריא ומפרסמת הרבה אימונים מחדר הכושר, חשפה באינסטגרם, לכמעט רבע מיליון עוקביה, התמודדות קשה בתור נערה עם בעיות משקל.
"בתור ילדה סבלתי מבעיות של השמנה, חיי האוכל ניהלו אותי. כל מה שהייתי מרגישה היה מתבטא באכילה. היה לי משעמם הייתי הולכת למקרר, היה לי רע הייתי הולכת למקרר, היה לי עצוב הייתי הולכת למקרר, גם כשהייתי שמחה הייתי הולכת למקרר, כל דבר היה מתקשר אלי באוכל" אמרה כהן באומץ.
היא שיתפה שבאחת מהפעמים שהלכה לאימון, היא פגשה אימא ובן באימון זוגי, מה שהחזיר את הכוכבת אחורה, לילדות, ולהבין מאיפה ה"שריטה" לדבריה נוצרה: "כשאת גדלה לאימא במידה קטנה והיא חטובה ואת בכיתה ו' במידה 42 בג'ינסים, כן זו המידה, אני לא אגיד אם זה גדול או לא, כי אני לא מגדירה אנשים לפי מידות, זה משהו שהוא מאוד חשוב".
"אבל להיות בכיתה ו' במידה 42 זה לא ממש נח אוקיי? זה לא נח בבית-ספר. אני אפילו לא בטוחה שאנשים יזכרו את זה, כי ידעתי לטשטש, נגיד תמיד הייתי לובשת ג'ינס שיכסה, משם השריטה". לראות את הקשר בין הילד לאימא בחדר הכושר, ריגש אותה. היא חשפה עוד שבתור ילדה לאימא חטובה מאוד, שהולכת כמה פעמים בשבוע למכון, לראות אותה כדוגמה מאוד השפיע עליה, וגרם לה להסתיר הרבה פעמים את המשקל שלה ואת הדרך הלא בריאה שהתנהלה מול זה בעבר בעצמה בתור מתבגרת, ואולי חוסר התקשורת בין השתיים על הנושא הרגיש, לא עזר לבעיה.
בר מוסיפה שבתור הורים אוהבים לפעמים ההערות האלו הן לטובת הילד, אבל בלי כוונה יכולות להשאיר צלקת. "אין בית-ספר ללהיות הורים". אבל כן חידד אצלה את התובנה שילדים לא צריכים לפחד מאוכל כמוה, היה משהו בלראות את האם והילד מתאמנים ביחד שעודד את הבנתה שזוהי דרך בריאה להתמודדות, וזה העניק לה השראה להעלות את הנושא הרגיש לשיח הציבורי היום-יומי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה