תרבות ופנאי

סקאזי מאושר: ארוסתו שצעירה ממנו ב-20 שנה בהריון שני

הדיג'יי אשר סוויסה, הודיעה בדרך משעשעת ויצירתית במיוחד על כך שארוסתו, שיר, שצעירה ממנו ב-20 שנה בהריון שני, עם סרטון שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו. צפו
מערכת ice | 
סקאזי (צילום פייסבוק/ סקאזי)
הדיג'יי האהוב סקאזי (48), אשר סוויסה, הודיעה היום (ראשון) בדרך משעשעת ויצירתית במיוחד על כך שארוסתו, שיר (28), שצעירה ממנו ב-20 שנה, בהריון שני, כשנה וחצי אחרי שבתו הבכורה, איראה, הגיחה לאוויר העולם.
סקאזי העלה היום כאמור סטורי לחשבון האינסטגרם שלו, בו הוא חשף כי שיר נמצאת בהריון שני. בהריון שיר כבר מופיעה עם בטן הריונית מתקדמת, כאשר סקאזי כותב על גב הסרטון "יש לי חדשות טובות בשבילכם".
בסרטון עצמו אמרה סקאזי: "יש לי חדשות טובות בשבילכם. שיר בהריון". בשלב זה, שיר מציגה את הבטן שלה למשפחתו של אשר סוויסה, כאשר בת משפחתו אומרת: "וואו, לא רואים עלייך", בעוד בן משפחתו מוסיף ואומר: "חשבתי שזה בכלל קרס בירה". 
בהמשך, שוב הציגו בפני משפחתה של שיר את הבטן, כאשר כולם יושבים בסלון ומאוד "מופתעים" נוכח העובדה שהיא בהריון. סקאזי אמר לכולם: "שיר בהריון", כאשר כולם צעקו בקול אחד: "וואו, מזל טוב. לא ראו עלייך בכלל".  לסיום, סקאזי מנשק את בטנה של שיר עם חיוך ענק שאומר הכל. ולא רק נותר לאחל מזל טוב לזוג המאושר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה