תרבות ופנאי

הלהקה האהובה מהגדולות בעולם באיחוד: הפתעה בעולם המוסיקה

חובבי הנוסטלגיה משנות ה-90 יופתעו לשמוע על איחודה של להקת נו דאוט (No Doubt) לאחר כמעט עשור מאז פירוקה, בכיכובה של הסולנית גוון סטפני שמצטרפת לשאר החברים עבור הופעה בודדת. היכן יתאחדו ומה הסיבה לכך? 
מערכת ice | 
פסטיבל (צילום shutterstock)
ההרכב זוכה הגראמי, להקת נו דאוט, חוזרת להופעת איחוד כמעט עשור לאחר שהודיעה על פירוקה בשנת 2015, ועולם המוסיקה מחכה בציפייה. מדובר בהופעה חד פעמית בבמת פסטיבל המוזיקה קואצ'לה שיתקיים השנה, כפי שעדכנו מארגני האירוע.
הלהקה האמריקאית הוקמה אי שם בשנות ה-80, שהמוכרת היא הסולנית גוון סטפני -כוכבת בינלאומית בפני עצמה שהצליחה רבות בקריירת הסולו שלה. במהלך העשורים בהן פעלה, זכתה ההלקה לפרסים רבים ביניהם פרס הגראמי ופרסי MTV. בעקבות קריית הסולו של סטפני הלהקה הפסיקה וחידשה את פעילותה מספר פעמים עד להכנת אלבום בלעדיה ופירוקה בשנת 2015.

מתוך חשבון האינסטגרם של נו דאוט
כבר מאתמול החלו שמועות על כך בעקבות סרטון מפתיע בדף האינסטגרם של הלהקה, שם נראית סטפני מעלה זכרונות עם חברה להלקה טוני קנאל, ולבסוף שיחת זום של רביעיית הלהקה עם אדריאן יאנג וטום דומונט. כאשר לשאלת סטפני למה הם לא מבלים יותר ביחד, הציע אחד מהם שיעשו הופעה ולמרבה ההפתעה: כולם הסכימו.
 
בסופו של דבר, כאשר פורסם הליינאפ של פסטיבל קואצ'לה שבקליפורניה, כולם כבר הבינו שמדובר באופן סופי בהופעה ייחודית של הלהקה המצליחה. מדובר באחד האירועים המשמעותיים בקרב חובבי מוזיקת הפופ במהלך השנה, ומושך אליו מאות אלפי מעריצים בחודש אפריל. עוד ישתתפו השנה: טיילר דה קריאייטור, לנה דל ריי ודוג'ה קאט.

גוון סטפני. צילום: שאטרסטוק
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה