תרבות ופנאי

משפחת אסייג מתאבלת: כוכב 'שנות ה-80' הלך לעולמו

דניאל אסייג הגיב בכאב ללכתו של הזמר והשחקן יצחק (איציק) גוריאלשווילי, ששיחק לצידו בסדרה 'שנות ה-80': "היה אדם מדהים ואהוב על כולם שתמיד כיף ונעים לעבוד איתו. שחקן מצוין וזמר ענק. יהי זכרו ברוך". גם שלום אסייג ואחיו מני נפרדו בכאב
תום נחום | 
שנות ה-80 (צילום אוהד רומנו)
אבל כבד בתרבות הישראלית ובקהילה הגיאורגית בישראל בפרט, כאשר הזמר והשחקן יצחק (איציק) גוריאלשווילי ז"ל, המוכר בכינויו 'קקולי', הלך אמש (שבת) לעולמו בגיל 59 לאחר מאבק במחלה קשה, כאשר פרט לשיריו שהפכו לפסקול של הקהילה הגיאורגית בארץ, גוריאלשווילי זכור גם מתפקידו בסדרה המצליחה של רשת 13, 'שנות ה-80'.
ב'שנות ה-80' כזכור, גוריאלשווילי ז"ל גילם את דמותו של זאזא, חלפן הכספים וגבאי בית הכנסת הגיאורגי בטירת הכרמל, כאשר לצידו בסדרה שיחק גם בנו, בסדרה ובמציאות, מישל גוריאלשווילי, שהלך בעקבותיו גם בדרכו המקצועית כזמר וכשחקן והודיע בכאב על לכתו של אביו: "בצער רב וביגון קודר אבא שלי מסר את נשמתו לבורא עולם".

אחיו של מישל, נאור, נפרד גם הוא מאביו שהלך לעולמו: "הלב מסרב להאמין, אבא איך הלכת לנו ככה? איך הימים שלנו יראו בלעדייך? בלי הבדיחות שלך? בלי הצחוקים שלך? מה נספר לנכדים שלך שכל כך מעריצים אותך? לכל מקום שהיית נכנס היית מביא איתך שמחה כל כך גדולה, הלב נשבר לרסיסים. תודה לך אבא יקר שלנו על כל הרגעים איתך, תודה שלימדת אותנו כל כך הרבה על החיים על המשפחתיות על אהבה ועל האחדות. העולם כבר לא יהיה אותו דבר בלעדייך. לנצח נזכור אותך אבא אהוב ויקר שלנו".
מי שעוד נפרד בכאב מגוריאלשווילי ז"ל הוא יוצר 'שנות ה-80', מני אסייג, שכתב בציוץ לאחר לכתו של הזמר והשחקן כך: "הלך מאיתנו איציק גוריאשווילי, קאקולי, אדם נפלא ואהוב עם לב ענק, ועל הדרך זמר נשמה עצום שאין מישהו בגיאורגיה שלא מכיר. ומי שהתברר גם כשחקן קומי מצוין בסדרה שנות ה80. אבדה גדולה! יהודי יקר, יהי זכרו ברוך אמן".
גם אחיו של מני אסייג, שלום אסייג, כתב בסטורי בכאב: "יהי זכרו ברוך", בעוד בנו, דניאל אסייג, גם הוא כיכב ב'שנות ה-80', נפרד וכתב: "קקולי האהוב, היה אדם מדהים ואהוב על כולם שתמיד כיף ונעים לעבוד איתו. שחקן מצוין וזמר ענק. תמיד תישאר בלב שלנו חבר יקר. יהי זכרו ברוך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה