תרבות ופנאי

איתי לוי חוזר למנורה: "מבטיח לכם שנרגיש כמה עם ישראל חי!"

לאור המלחמה המתמשכת, הופעות של אמנים רבים בוטלו או נדחו. גם הזמר איתי לוי נאלץ לבטל הופעת ענק בהיכל מנורה, אך כעת הוא חושף בחשבון האינסטגרם שלו כי בחודש הבא הוא פותח הופעה חדשה. "מבטיח לכם שנרגיש כמה עם ישראל חי!", כתב לוי
מערכת ice | 
איתי לוי (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
לאור אירועי מלחמת חרבות ברזל, הופעות של אמנים רבים נדחו או בוטלו עד להודעה חדשה. כעת, הזמר ושופט "הכוכב הבא", איתי לוי, מכריז על מופע  מחודש בהיכל מנורה שיתקיים ב-04.01.24.
המופע האינטימי יתקיים בהתאם למגבלות ההתכנסות. הראשונים שיזכו להגיע לאירוע יהיו כל אלו שרכשו כרטיס למופע הקודם שבוטל בשלב המצב, ולאחר מכן יפתחו הקופות לשאר הקהל הרחב. המופע יכיל לא יותר מ-5,000 אנשים ויתקיים בהתאם להנחיות פיקוד העורף. הוא יכלול להיטים מוכרים בשילוב השירים מאלבומו החדש. ״זה לא אותו המופע של לפני ה-7 באוקטובר. זה מופע אחר כי אנחנו עם אחר. הרבה יותר חזקים ומאוחדים״, אמר לוי.
איתי פתח את ליבו ושיתף: " אהובים שלי, בחודשיים האחרונים אני פוגש אתכם בשטח וכל פעם אתם שואלים אותי "מתי יש הופעה בקרוב?" עם יד על הלב, הבטן מתהפכת לי מהמחשבה, ונכון שיש הרבה סיבות למה לא, אבל הסיבה המרכזית ללמה כן היא אתם", הוא חותם את דבריו באמרה המרגשת: "אני מבטיח לכם שבכל רגע על הבמה נרגיש כמה עם ישראל חי!!"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה