תרבות ופנאי

יובל דיין על מסכי הטיימס סקוור: "כל כך גאה לייצג כוח נשי וישראלי"

הזמרת יובל דיין חשפה כי תמונתה מוצגת על מסכי הענק בטיימס סקוור אשר בניו יורק. דיין הודתה לחברת ספוטיפיי שהובילה את הקמפיין וכתבה: "המוזיקה ממשיכה להתנגן ולרפא לנו את הלב"

מערכת ice |  2
יובל דיין (צילום אינסטגרם)
הזמרת יובל דיין פרסמה היום (ראשון) פוסט בחשבון האינסטגרם עם תמונה שלה המוצגת במסכי הענק בטיימס סקוור אשר ממוקמים בניו יורק. לצד התמונה, סיפרה הזמרת לעוקביה כי שלושה ימים לאחר פרוץ המלחמה, אלבומה הרביעי היה אמור לצאת אך כתוצאה מהמלחמה הנוכחית, תוכניתה שונתה בהתאם.
בפוסט בחשבון האינסטגרם כתבה דיין לעוקביה: "בחיים של לפני המלחמה ב10.10 היה אמור לצאת האלבום הרביעי שלי.  ב-7.10 הכל השתנה והיה ברור שמה שחשוב עכשיו זה עם ישראל והאחדות ולהגיע לכל מקום שרק אפשר עם הגיטרה".

 
בהמשך, ציינה יובל דיין כי באופן מפתיע הובא לידיעתה כי תמונתה מופיעה על מסכי הענק בטיימס סקוור, במסגרת קמפיין של "ספוטיפיי". לאור זאת, ציינה דיין: "דווקא עכשיו כשאנחנו במלחמה, אני כל כך גאה ומתרגשת לייצג כוח נשי וישראלי בניו יורק!". דיין הודתה לחברת "ספטיפיי" וכתבה: "תודה שלא ויתרו על הרגע הזה. המוזיקה ממשיכה להתנגן ולרפא לנו את הלב. עם ישראל חי".

באמצע חודש אוקטובר, פרסמה הזמרת יובל דיין את השיר החדש שלה "תשמרי על הלב". בפוסט בחשבון האינסטגרם שלה, סיפרה על היווצרותו של השיר: "מאז שהתחילה המלחמה לקלח לי זמן לחזור לשמוע מוסיקה. לא חשבתי בכלל על להוציא שירים אבל משהו במפגשים אתכם, איפה שרק אפשר, גרם לי להבין שמיהרנו להספיד את הישראליות הזו הטובה, את הביחד האינסופי והרגשתי שזה החלק שלי במערכה, להקשיב לכם ולשיר את הסיפורים שלכם".  
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מתוקה
    מוש 12/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין עליה . מדהימה ומתוקה
    סגור
  • 1.
    יובל
    אתי 12/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אחרי הבושות שעשית עם הנשיא ביידן שבא ללחוץ את ידך והתעלמת. לא מקשיבה לך יותר
    סגור