תרבות ופנאי

מיכאל אלוני למען העורף הישראלי: היוזמה אותה מוביל נחשפת

השחקן התגייס להוביל בהתנדבות מלאה יוזמה חדשה שנולדה כתוצאה ממצב החירום ששורר במדינה וקורא למגזר העסקי והפילנתרופי להצטרף למיזם "ישראל מתגייסת" המאפשר חיבור בין הצרכים האזרחיים למשאבים והתרומות מהמגזר העסקי והפילנתרופי
מערכת ice | 
מיכאל אלוני (צילום בלאק פוקס)
השחקן מיכאל אלוני התגייס להוביל בהתנדבות מלאה יוזמה חלוצית חדשה, שנולדה כתוצאה מהמצב חירום ששורר במדינה. הקמפיין קורא למגזר העסקי והפילנתרופי להצטרף למיזם "ישראל מתגייסת" – פלטפורמה לאומית חדשה שלראשונה מאפשרת חיבור בין הצרכים האזרחיים העולים מהשטח לבין המשאבים והתרומות שמגיעים מהמגזר העסקי והפילנתרופי.
המיזם, שנולד מתוך הבנה כי הקשיים הנוכחיים הובילו לעלייה חסרת תקדים במחויבות ממגזרים שונים, נועד לתקן את הכאוס, המחסור, בזבוז המשאבים, הכפילות ושיטות ההונאה שחדרו למערכת. הצרכים במערכת מעודכנים מדי יום ובהתאם לבקשות העולות מהרשויות המקומיות ומהעמותות, המגיעות למרכז הסיוע הלאומי של פיקוד העורף המנהל את המיזם.
הפלטפורמה הוקמה כזירה לצרכים שתועדפו במרכז סיוע לאומי של פיקוד העורף לבין עסקים וקרנות המעוניינים לסייע. היתרון הינו שהסיוע ניתן לצורך שעלה, נבדק ונמצא כי המערכות, הרשויות והממשלתיות לא אמורות לטפל בו והוא מועבר לסיוע של העסקים והקרנות.
המערכת פותחה בתמיכתה של חברת סיסקו, התומכת בהסבת המערכת לצרכים בזמן המלחמה. הפלטפורמה היא תוצר של שיתוף פעולה בין פיקוד העורף, הפורום הכלכלי חברתי מבית נשיאות המגזר העסקי, רשת התורמים JFN, פורום הקרנות בישראל, IATI- האיגוד הישראלי לתעשיות מתקדמות, Deloitte Israel , מפעל הפיס, מרכז השלטון המקומי ומרכז השלטון האזורי, מנהיגות אזרחית - ארגון הגג של העמותות והמועצה הישראלית להתנדבות.
הזירה בנויה מ-5 ראשי דסקים שמתכללים את כלל המשק - יכולות צהליות, משרדי ממשלה, מחוזות, ארגוני מתנדבים וחברה אזרחית, עסקים ותרומות ופועלים בה 23 משרדי ממשלה, כ-650,000 מתנדבים, כ-600,000 עסקים, חברות הייטק ותעשיות מתקדמות, כ-90 קרנות פילנתרופיות פרטיות ופדרציות, כ-450 תורמים פרטיים מהעולם, 259 רשויות מקומיות ו-54 מועצות אזוריות.

במסגרת שיתוף הפעולה הוקם דסק עסקי ופילנתרופי בתוך מרכז הסיוע לאזרח של פיקוד העורף. הדסק אחראי לרכז את נושא התרומות, לחבר בין היכולות והמשאבים שיש למגזר העסקי והפילנתרופי לבין הביקושים שעולים במערכת ובמרכז הסיוע הלאומי של פיקוד העורף. המחויבות של אלוני למטרה זו מעוררת השראה. הקמפיין צפוי לעלות לאוויר בערוצי הטלוויזיה השונים.
מיכאל אלוני: ״אחרי שבועות ארוכים שכולנו רתומים למאמץ המשותף של העורף והחזית. הרגשתי חיבור מיידי כשביקשו ממני להוביל את סדרת התשדירים שמספרת את הסיפור של "ישראל מתגייסת". זה הסיפור של כולנו, צבא וחברה אזרחית ועסקים ומתנדבים. זה הסיפור הישראלי.״
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה