תרבות ופנאי

נטלי פורטמן מרגשת: מגייסת תרומות למען ילדי העוטף

השחקנית הישראלית לשעבר, נטלי פורטמן, מגייסת תרומות עבור ילדי עוטף עזה וקראה לצלב האדום להתערב ולדאוג לשלומם של החטופים בעזה
מערכת ice | 
נטלי פורטמן (צילום יוטיוב/ The Late Late Show with James Corden)
השחקנית היהודייה נטלי פורטמן, מחזקת את מרחוק את מדינת ישראל ואתמול (שלישי),  פורטמן פרסמה סטורי בחשבון האינסטגרם שלה, העומד על 8.8 מיליון עוקבים, במטרה לגייס תרומות לילדי העוטף.
פורטמן פרסמה בחשבון האינסטגרם שלה את תנועת דרור ישראל, תנועה חברתית אשר מעניקה סיוע ותמיכה לילדי העוטף אשר נמצאים תחת אש וכמו כן גם לילדי צוותי החירום. לצד ההסבר על העמותה, פורטמן צירפה קישור לתרומות.
בסטורי נוסף שפרסמה פורטמן, היא קרה לשחרור החטופים הישראליים בעזה ודרשה שהצלב האדום יתערב בסוגיה: "אנו, החתומים מטה, מביעים את דאגתנו בנוגע לזוועות הנוכחיות שמבצעים חמאס וארגוני טרור נוספים בישראל".

מתוך האינסטגרם של נטלי פורטמן, קרדיט: צילום מסך אינסטגרם.
כידוע, פורטמן לרוב איננה חוסכת בביקורת בכל הנוגע להתנהלות ממשלת ישראל הבהירה כי הפעם היא תומכת בישראל ובפעולותיה כבר החל מהיום השני ללחימה כשכתבה: "הלב שלי מרוסק על האנשים בישראל. ילדים, נשים ומבוגרים נרצחו ונחטפו מהבתים שלהם. אני מבועתת מההתנהגות הברברית הזו וליבי פועם באהבה ובתפילה עבור כל המשפחות שנפגעו", כתבה - אך חסמה את האפשרות להגיב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה