תרבות ופנאי

חנן בן ארי נפרד: "כולנו אבלים. גיבור שלנו, ננצח וננקום"

מלחמת "חרבות ברזל" נמשכת והאבדות הקשות ממשיכות להתבהר. מעל 900 ישראלים נרצחו עד כה כאשר אחד מהנרצחים הוא אביב ברעם ז"ל, מפיק טכני שעבד יחד עם הזמרים חנן בן ארי ועברי לידר שספדו לו: "הנורא מכל קרה"
מערכת ice |  1
חנן בן ארי והמתיחות הבטחונית (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי, עטיה מוחמד)
מלחמת "חרבות ברזל" מגיעה היום (שני) ליום הלחימה השלישי, והאבדות הקשות ממשיכות להתברר כאשר המספרים המחרידים רק עולים ועולים אחרי שמשרד הבריאות עדכן את מספר הנרצחים למעלה מ-900 ישראלים שקיפחו את חייהם בעקבות מתקפת הפתע האכזרית ופשעי המלחמה הקשים שביצע חמאס.
אחד מההרוגים בקרב על ביתו בעוטף עזה הוא אביב ברעם ז"ל, שנרצח על ידי מחבלים מתועבים. ברעם ז"ל היה מפיק טכני, שעבד יחד עם הזמרים חנן בן ארי ועברי לידר שספדו לו.
חנן בן ארי כתב בחשבון האינסטגרם שלו: "אביב המפיק הטכני שלנו נרצח בקרב על ביתו בעוטף עזה. רק בחמישי האחרון צחקנו יחד. התרגשנו לקראת הטיסה לארה"ב. איחלנו חג שמח. רק התחלנו להכיר. ארבעה חודשים של עבודה משותפת. תודה לך אביב, על כל רגע איתך. אנחנו כולנו אבלים יחד עם משפחתך. אתה גיבור שלנו. ננצח וננקום".
עברי לידר גם ספד לאביב ברעם ז"ל כשכתב: "התבשרנו עכשיו על הנורא מכל. חברנו הטוב והאהוב אביב ברעם, נפרד מאיתנו בקרב גיבורים בהגנה על ביתו בכפר עזה. ההודעה הקשה והכואבת שמה סוף לימים מתוחים ודאגה מורטת עצבים של כולנו".
"אין מילים שיכולות לתאר את התחושות הקשות, אין לב שיכול להכיל שבר כזה. אביב מנהל ומלווה את הבמה שלי למעלה מעשר שנים ואני גאה שהיה לי גם חבר. הוא וחיוכו המיוחד תמיד יהיו חלק בלתי נפרד מהמשפחה הגדולה שלנו. הוא השאיר אחריו אישה ושני ילדים. עכשיו נשאר לנו רק להתגעגע. שולח חיבוקים למשפחתו הקרובה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אולי האמנים של השמאל יתחילו לכתוב שירים
    ינאי 10/2023/09
    הגב לתגובה זו
    1 1
    למען ישראל ולא נגדה. וסרטים על הכאב הישראלי ולא הערבי. על החיילים הטובים שלנו ולא על המחבלים.
    סגור