תרבות ופנאי

מחפשים מה לעשות בחגים? הפסטיבל הוותיק חוגג 35 שנה

פסטיבל ראשון, פסטיבל המוזיקה הגדול והוותיק בישראל, יחגוג השנה 35 שנה להיווסדו בחמישה ימים של שכרון חושים מוזיקלי במהלכם יתארחו מעל 100 אומנים ויוצרים מפסגת המוזיקה הישראלית
מערכת ice | 
הופעה-אילוסטרציה (צילום freepik)
פסטיבל המוזיקה הגדול והוותיק בישראל, יחגוג השנה 35 שנה להיווסדו בחמישה ימים של שכרון חושים מוזיקלי במהלכם יתארחו מעל 100 אומנים ויוצרים מפסגת המוזיקה הישראלית.
מבין ההפקות: מרגול תציין 50 שנות קריירה בהפקת מקור עם איתי לוי, חיים משה תמיר גרינברג, מופע שקיעה בלייב פארק עם להקות הרוק הגדולות בישראל: ג'ירפות, מרסדס בנד, מוניקה סקס, מופע הארנבות של ד"ר קספר, עדן חסון יחתום את סיבוב הקיץ שלו במסגרת הפסטיבל. שירי מימון תחגוג 20 שנות יצירה עם אורחים: שמעון בוסקילה, מארינה מקסימיליאן, ברי סחרוף וריקי גל, ארקדי דוכין יארח את אריאל זילבר, שלומי שבן יארח את מירי מסיקה, ג'יין בורדו יארחו את קרן פלס, אסף אמדורסקי יארח את אושיק לוי. 
מבין ההפקות שיופיעו בחינם ברחבי העיר בראשון לציון: בגן המושבה יופיעו אגם בוחבוט וסטטיק יחד ולחוד, רביב כנר ואבי אבורומי יחד ולחוד, ברחבת בניין העירייה ליאור נרקיס והתקווה שש יחד ולחוד, התזמורת הסימפונית הישראלית ראשון לציון בקונצרט שקיעה אורח יונתן רזאל ,בבית העם יופיעו שימי תבורי והזמרת שרי, עוד בפסטיבל מתחם ייחודי שנבנה במיוחד וידמה שדרת מבשלת בירה מפוארת שבה יוצבו דוכני אוכל, בירות מקומיות ומיובאות, קוקטיילים עם מופעים ייחודים ועוד.
מופעי הפסטיבל השונים יתקיימו בתאריכים 1-5.10, חול המועד סוכות והמופעים יתקיימו בו גן המושבה, רחבת בניין העירייה, בית העם, אמפי לייב פארק והיכל התרבות מאיר ניצן בעיר ראשון לציון.
מוזיאון האשליות יהיה בנמל תל אביב ויציע, למבקרים עשרות אטרקציות שונות ומגוונות שיפעילו את המחשבה ויעוררו את הדמיון כמו אשליות גובה, אשליות היפוך, אשליות עיוות הנוצרות באמצעות מראות, אשליית אינסוף, אשליות אופטיות, הולוגרמות, אשליית ריחוף המדמות העדר כוח משיכה, קליידוסקופ, אביזרים בהם יש "טוויסט" מסוים ועוד.
התחושה המתמדת המלווה את המבקרים בין המוצגים השונים היא שילוב מנצח בין תמיהה, תדהמה, בלבול והנאה חוויה אינטראקטיבית סוחפת, מרתקת ומשעשעת עם טריקים מדהימים ומתעתעים המלמדים אותנו על ראייה, תפיסה, מוח האדם והמדע, כך שיהיה קל יותר להבין מדוע העיניים שלנו רואות דברים שהמוח שלנו לא יכול/ מצליח להבין במבט ראשון.
קרקס אלמונדו הוא קרקס וירטואוזי, בקצב סוחף, מרתק ומלא בהפתעות שידהימו את הקהל! הפקת ענק בינלאומית בהשתתפות אקרובטים, פעלולנים, רקדנים, לוליינים וליצנים מ- 12 המדינות של היבשת הדרום אמריקאית שיצחיקו וירגשו את הקהל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה