תרבות ופנאי

הערב ומחר: פסטיבל הבירה חוזר לירושלים. אלו האומנים שיופיעו

פסטיבל הבירה 2023 יכלול יותר מ-100 סוגי בירה כשרות מרחבי העולם, מיטב אמני ישראל, מסיבת DJ, ופודטראקס עם מגוון מנות של אוכל רחוב משובח
מערכת ice | 
נינט טייב (צילום אור כתר)
פסטיבל הבירה ירושלים שיתקיים הערב ומחר (רביעי-חמישי, 30-31.08) בגן העצמאות, יארח מגוון גדול של מותגי בירה גדולים ובינלאומיים לצד מבשלות בוטיק מקומיות וכמובן הופעות של שורת אמנים מובילים.
הפסטיבל מספק הזדמנות ייחודית ליהנות משורה ארוכה של בירות משובחות שיצננו אתכם בקיץ הלוהט, לצד אמנים בולטים, אוכל רחוב משובח ובאוויר צלול, תחת כיפת השמיים והאוויר של ירושלים. המבקרים יוכלו ליהנות ממספר גדול של ברים שיוקמו במתחם ויגישו מעל ל-100 טעמים מיוחדים של בירות מרחבי הארץ והעולם כולו, כולן כשרות.

הפסטיבל ייפתח הערב וכחלק מאירועי הקיץ המתקיימים בירושלים, ייהנו המבלים גם מהופעות חיות של אמנים ישראלים. הערב (20:30) יופיעו נינט טייב, דודו טסה ולהקת מרסדס בנד. בערב השני של הפסטיבל שיתקיים מחר (חמישי, 31.08) יופיעו: שולי רנד, מארינה מקסימיליאן ורד בנד. בנוסף, בצמד הערבים תתקיים מסיבה, כשעל המוסיקה ינצח DJ SHAMAN SHAMAN.

שולי רנד. צילום: תמר חנן
בפסטיבל יוקמו גם עשרה דוכני ענק של אוכל רחוב כשר שיכללו מגוון סוגי המבורגר, טורטיות, נקניקיות, פיש אנד צ׳יפס, פרנה אנטריקוט וצ׳ורוס.
גן העצמאות ירושלים: פתיחת שערים: 18:00. מחיר כרטיס כניסה: 89 שקל, כרטיס כניסה דרך כרטיס ירושלמי: 79 שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה