תרבות ופנאי

אורנה בנאי מעוררת סערה "סליחה אם הבהלתי או הלחצתי"

אורנה בנאי חשפה בפוסט קורע לב על היחסים עם אמה, וכלי התקשורת הדהדו את הקומיקאית בהמוניהם. לאחר שהתברר שמדובר בתרגיל יח"צ לסדרה בכיכובה שתעלה הערב, בנאי נאלצה להתנצל, והתגובות נחלקו: חלקן שיבחו את התרגיל השיווקי וחלקן זעמו על השימוש באמה לצורך יח"צ
מערכת ice |  1
אורנה בנאי (צילום פלאש90)
הקומיקאית אורנה בנאי, הצליחה לעבוד היום (ראשון) על הרבה כלי תקשורת ועיתונאים, בעקבות פוסט קורע לב וחושפני על היחסים, כביכול, עם אמה, ועתה מתברר שכל הפוסט הינו בעצם קידום לסדרה החדשה בכיכובה "יניב" שעולה הערב ברשת 13, בו היא מגלמת את "הכבשה השחורה" במשפחה.
עם תמונה מילדותה, לפני כמה שעות, העלתה בנאי את הפוסט הבא: "אמא, אני כותבת לך למרות שאני מאוד פגועה, אני מרגישה צורך לפרוק אמא. לפרוק את זה שכל החיים חבטת בי, התעמרת בי, לא ספרת אותי. האח שלי תמיד היה הבן המועדף עלייך. תמיד היללת אותו, את הכשרון שלו, את האופי והיופי שלו. ואני? אני כלום. אבל אני אוכיח לך אמא! אני אוכיח לך שאני טובה, שאני מוצלחת ואהובה. את תראי אמא".

צילום מסך מהפוסט של בנאי באינסטגרם.
בנאי הרגילה לשתף את עמדותיה וחייה האישיים באינסטגרם, הובילה לכלי תקשורת רבים להדהד את דבריה ואת אותו הפוסט. לאחר מכן התברר תרגיל היח"צ לסדרה החדשה, ושהיא למעשה כותבת "לאמא" שלה בסדרה תיקי דיין. בנאי, שראתה את עין הסערה, העלתה סרטון של תיקי דיין וכתבה על כך: "כל המודאגים מהפוסט הקודם שלי: הנה התגובה של אמי היקרה, תיקי דיין בסדרה "יניב" שעולה הערב. תודה לכל מי שדרש בשלומי, סליחה אם הבהלתי או הלחצתי. אני מתה על אמא שלי האמיתית והכל בסדר".
כך או כך, חלק מכלי התקשורת מחקו את הכתבות לאחר שהתברר תרגיל היח"צ, בערוץ 14 נקטו עמדה קשוחה יותר: "לגיטימי? אורנה בנאי "השפילה" את אמה ברשת – לצורכי יחסי ציבור", וב-TMI נשארו מאוזנים: "עלק מסר מרגש: אורנה בנאי עבדה עלינו - וגם עליכם".

התגובות למעשה של בנאי נחלקו. היו כאלה ששיבחו את התרגיל היח"צני, "את גדולה", "תעבירי לי רבע קורס שיווק", נכתב בחלק מהתגובות. והיו כאלה שדווקא פחות התלהבו: "יש דברים שלא משחקים איתם. את בלבלת את כולנו, ובשביל מה קידום הצגה? מה קורה לך?", נכתב כתגובה.
 
אורנה בנאי מהסדרה מחוברים. מן הארכיון
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אורנה בנאי אבדה את זה
    רחל 08/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הרפש שהטלת באמא שלך בגלל יחסי ציבור לסידרה? יש גבול לטרלול.תתביישי לך.יש כאלה שקראו את ההכפשות אך לא ממשיכים לעקוב אחרי הראיונות איתך ובטוחים כי כך נהגה אימך הביולוגית. לא כל האמצעים כשרים על מנת להגיע למטרה. אל תשתמשי לרעה באנשים על מנת לקדם את עצמך או עבודתך.יש גבול.
    סגור