תרבות ופנאי

דוד חיים עושה את זה לראשונה בגיל 52: זה הליהוק המפתיע

חיים אוסדון הידוע ככוכב הילדים דוד חיים, יככב בקונצרט ענק ולראשונה בחייו ישיר לייב על הבמה, לצדם של המנצח גיל שוחט, טל מוסרי וחני נחמיאס
מערכת ice | 
דוד חיים (צילום אילן בשור)
דוד חיים, אחד מאמני הילדים העסוקים בישראל שחוגג 30 שנות קריירה, לוהק לראשונה בחייו לקונצרט יוקרתי בניצוחו של גיל שוחט. המופע: חמישה פסנתרים, ארבעה כוכבים ומאסטרו אחד, יוצג בבית האופרה בסוכות הקרוב.
הפעם האחרונה שדוד חיים השתתף בקונצרט כזה הייתה כשחיים היה בן 10 ותפקידו בתזמורת היה נגן טרומבון. המופע יעלה בסוכות בבית האופרה הישראלית בתל אביב ולצד גיל שוחט יככבו טל מוסרי, הדוד חיים וחני נחמיאס וזמרת האופרה קסניה גלונטי.

על הבמה גיל שוחט בליווי 5 פסנתרי כנף ענקיים והפסנתרנים הווירטואוזים ויקטור סטניסלבסקי, מיכאל זרצקל, ניזאר אלכאטר וליאור פארי מארחים את כוכבי הילדים טל מוסרי, הדוד חיים וחני נחמיאס ומופע הנע בין ביצועים חדשניים וייחודיים ליצירות הקלאסיות לילדים ובהן פטר והזאב, קרנבל החיות, רונדו א-לה טורקה, "חליל הקסם", לבין שירים ממחזות הזמר כמו צלילי המוזיקה ומלך האריות, קטעי אופרה מהירים ומטורפים עם זמרת האופרה קסניה גלונטי ושירים אהובים כמו גברת פלפלת, ריקוד הקנגורו, נחום הארנב, שבת בבוקר ומקהלה עליזה.
"המופע הוא חוויית קונצרט ראשון מסוגו עבור רוב הילדים, גם חינוכי וגם מהנה ומבטיח הנאה גם להורים וגם לסבא וסבתא", אומר גיל שוחט. "הוא משלב בין הסגנונות המוזיקליים, מציג את היצירות הקלאסיות באופן כיפי לילדים עם חיבורים יוצאי הדופן בין כוכבי הילדים לזמרת אופרה ומתמקד בעושר אומנותי ואיכות המוזיקלית של רפרטואר מותאם לכולם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה