תרבות ופנאי

שירי הפסטיגל נחשפים: מה תשיר נועה קירל?

הפקת הענק לילדים צפויה לחזור כמדי שנה סביב חנוכה אך טיזרים ראשונים וקליפים רשמיים מטעם ההפקה מתחילים לצאת כבר עכשיו. אלה השירים שיקבלו מקום של כבוד על הבמה
שירה יום טוב | 
סינג פסטיגל 2023 (צילום יוטיוב/ פסטיגל)
הפקת הפסטיגל ממשיכה לשחרר טיזרים לקראת הפקת הענק, והיום מודיעים על רשימת ביצועי הקאבר שיכללו במופע, ומי יהיו הכוכבים התקופתיים שייבצעו אותם כמחווה לשירים ולאמנים הוותיקים.
יהודה לוי שיכולות השירה שלו בדרך כלל לא מגיעות לקדמת הבמה והוא מוכר יותר ביכולות המשחק, יבצע את "נגד הרוח" במחווה ליוצר והזמר שלום חנוך.
נועה קירל נבחרה לשיר במחווה לריטה את שירה "מחול מטורף", אנה זק תשיר את להיט אלבום הבכורה של נינט טייב, "היא יודעת", אושר כהן יקבל לידיו את שירו של שלמה ארצי "לתת ולקחת", ואבי אבורומי ישיר במחווה ללהקת משינה ביצוע חדש לשיר "אהובתי".
קליפים מלאים לביצועים המחודשים כבר נמצאים בשלבי הפקה מתקדמים וצפויים להשתחרר בטפטופים בשבועות הקרובים, כחלק מהתחלת חשיפת הפסקול של הפסטיגל שהתחיל השבוע עם השקה רשמית של שיר הנושא.
ביום שני הושק הקליפ יוצא בהשתתפות הכוכבים שייקחו חלק בהפקת הענק: אבי אבורומי, אוראל צברי, אושר כהן, אמיר שורוש, אנה זק, דניאל ליטמן, הראל סקעת, יהודה לוי, יעל שלביה, לירית בלבן, נועה קירל, עדן סבן וקווין רובין.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה