תרבות ופנאי

אייל גולן מצא שותף: זה הזמר שנבחר להחליף את עברי לידר

מחר יחל סבב המופעים חינם ב-17 ערים ביוזמת משרד התרבות. עברי לידר, שאמור היה לשיר דואט מחר עם אייל גולן באשדוד, ביטל ברגע האחרון. רמי קלינשטיין, שאימו נפטרה השבוע, ימלא את מקומו
מערכת ice | 
אייל גולן (צילום פלאש 90/ אריה לייב אברמס)
אחרי שעברי לידר ביטל את השתתפותו בדואט עם אייל גולן ברגע האחרון: משרד התרבות והספורט מצא ממלא מקום שישיר את "צליל מיתר" ביחד עם גולן מחר (שלישי) באשדוד.
N12 פרסם הערב כי הזמר רמי קלינשטיין יבצע את הדואט עם גולן, וזאת במסגרת המיזם של משרד התרבות והספורט שכולל 17 הופעות תרבות בערי הפריפריה בחודשים הקרובים. מטרת המיזם היא לחבר בין קצוות החברה הישראלית על כל גווניה. אגב, קלינשטיין בחר לא לבטל את המופע למרות שהוא באבל על מותה של אמו בתחילת השבוע.

בין הזמרים שהופעותיהם ימומנו על ידי המדינה: עברי לידר, סטטיק, יובל דיין, קרן פלס, עדן בן זקן, ארקדי דוכין, אנה זק, נסרין קדרי וכאמור אייל גולן ורמי קליינשטיין.
בעקבות התקדים שאייל גולן מופיע במימון המדינה, קראה שדולת הנשים למשרד התרבות לבטל את השתתפותו: "לא ראוי שאדם, שיש נגדו טענות חמורות להתנהגות מינית פוגענית בקטינות וביזוי נשים, יופיע באירוע ממלכתי הממומן מכספי ציבור", נאמר מטעם השדולה. "מצופה מכם, כעומדים בראש משרד ממשלתי, להציב רף ערכי בסיסי לאומנים ואומניות המופיעים מטעם המשרד".
כעבור זמן הודיע עברי לידר, בסטורי שהעלה לאינסטגרם שלו: "בימים האחרונים התפרסמו ידיעות על השתתפותי בפרויקט הכולל סדרת הופעות עם אמנים נוספים, אכן נעשתה אליי פנייה ולמרות חשיבותו של הפרויקט, לא אוכל לקחת בו חלק הפעם. אני והלקה שמחים לפגוש אתכם בהופעות שלנו המתקיימות בימים אלו בכל רחבי הארץ ולחגוג יחד", כאשר הוא מצרף תמונה של הופעה שלו ביחד עם הקהל, זאת מבלי להתייחס לסאגת אייל גולן.
במקביל נחשף לו"ז המופעים חינם: מחר באשדוד, ביום רביעי בנתיבות, ב-16 באוגוסט בבית שמש, ב-21 באוגוסט בלוד, ב-4 בספטמבר באופקים, ב-6 בספטמבר בירושלים, ב-12 בספטמבר בבאר שבע, ב-14 בספטמבר בקריית אתא, ב-18 בספטמבר בנתניה, ב-20 בספטמבר בנוף הגליל, ב-27 בספטמבר בחבל מודיעין, ב-8 באוקטובר בטבריה, ב-9 באוקטובר באריאל, ב-12 באוקטובר במעלה אדומים, ב-15 באוקטובר בכרמיאל, ב-16 באוקטובר באשקלון וב-17 באוקטובר בפתח תקווה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה