תרבות ופנאי

כוכב הרשת מתגייס למען משפחתו של חייל צהל שהצית עצמו

עורך הדין וכוכב הרשת רז עטיה מתגייס למען משפחתו של חייל צה"ל בר כלף ז"ל שהצית עצמו לאחר שלא הוכר כנכה צה"ל ולא נקבר בחלקה הצבאית בבית העלמין בנתניה  ומתכוון להגיש תביעה נגד משרד הביטחון וחברת קדישא במטרה לאפשר קבורתו
מערכת ice |  1
רז עטיה (צילום טיקטוק)

עורך הדין רז עטיה החל בגיוס כספים עבור בני משפחתו של חייל צהל בר כלף ז"ל, שלא הוכר במשרד הביטחון והצית את עצמו, בני משפחתו מתקשים לעמוד בהוצאות הקבורה ומבקשים סיוע כלכלי מכל מי שיכול לתרום משום שמשרד הביטחון סירב לסייע וחברת קדישא דרשה 42,000 שקל עבור הקבורה ולא מוכנים לקבור את בנה בבית הקברות הצבאי בנתניה ללא תשלום הסכום.

אמו של בר כליף מסרה בדמעות: "בטח שמעתם על מותו הטרגי של הבן שלי בר, הוא היה לוחם כפיר ואני רוצה לתת לו את הכבוד להיקבר בחלקת אדמה בטבע כמו שהוא אהב וכפי שאמרו לנו חברת קדישא זה עולה 42,000 שקל ואין לי את הכסף כרגע. אני חייבת לקבור אותו ואני מבקשת את עזרתכם להשלים את הכסף שאני אמור לשלם להם, כרגע יש לי 13,000 שקל.

מי שנרתם לעזור הוא כוכב הרשת ועורך הדין רז עטיה שמסר: "כולנו מתאחדים למען משפחתו של בר! עבורנו מדובר במאמץ קטן, עבורם מדובר בעולם ומלואו! אני לא יכול לשתוק כאשר מעלימים עין מחייל צה"ל ולא משנה מה הסיבה. מי שמשרת את המדינה שלנו יקבל את המעט עבור משפחתו".

לינק לתרומה למשפחה : 


https://payboxapp.page.link/NDD6KYopxHCtv7w18

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איזה פופוליסט אפס עם הפרעה מוטורית (ל"ת)
    לוזר 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור