תרבות ופנאי

בתיאטרון הבימה ממשיכים כרגיל: "אמנותנו היא תורתנו"

אף שבתיאטרון הקאמרי ביטלו הערב את כל ההצגות כאות מחאה, בתיאטרון הלאומי הבימה מבהירים שכל ההצגות הערב יתקיימו כרגיל
מערכת ice | 
תיאטרון הבימה (צילום יהודית גרעין-כל, מתוך אתר פיקיויקי)
בשעה האחרונה הודיע תיאטרון הקאמרי שיפסיק הערב את פעילותו כאות מחאה והזדהות עם המוחים נגד הרפורמה המשפטית וביטול עילת הסבירות היום בכנסת. מי שלא ממהר להצטרף למהלך הוא התיאטרון הלאומי של המדינה, תיאטרון הבימה, שמודיע כי ימשיך כרגיל.
מדוברות הבימה נמסר: "התאטרון הלאומי הבימה ימשיך לקיים פעילות תרבותית וההצגות הערב תתקיימנה כרגיל. יחד עם זאת, שחקני ועובדי התאטרון מצרים על המצב החמור אליו נקלענו, על היעדר ההידברות, על שנאת חינם, על השסע החברתי הקיצוני ועל הרוח השלילית והאלימה בין שני צדי המתרס".
עוד הוסיפו: "אנו נמשיך להציג מדי ערב על הבמה ונשמור על חופש הביטוי, על הזכות למחות והחובה לבקר. אמנותנו היא תורתנו ובאמצעותה נעשה כל שניתן על מנת להשפיע ולשנות ולקרב את הלבבות". משמע, הערב ההצגות "קזבלן" ו"לאופולדשטאט" יתקיימו כרגיל.
מנגד, מהקאמרי מסרו כי ההצגות שנקבעו להיום בערב: ״המלך עומד למות״, ״כל הדברים הטובים״ ו״שריקה״ לא יתקיימו כמתוכנן ואת הכרטיסים שנרכשו ניתן יהיה לממש בתאריך אחר. ייתכן כי מהלך זה דווקא יקל על קהל אוהבי התרבות שרכשו כרטיסים, היות שזמן קצר אחרי ביטול עילת הסבירות, פרצה הפגנה ספונטנית באזור קפלן בתל־אביב ובהתאם צפויים באזור עומסים רבים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה