תרבות ופנאי

אריאנה גרנדה ובעלה מתגרשים אחרי שנתיים יחד

"זה לא הסתדר": כוכבת הפופ אריאנה גרנדה ובעלה דלטון גומז בדרך לגירושין אחרי שנתיים של זוגיות רשמית
מערכת ice | 
אריאנה גרנדה ובן זוגה דלטון (צילום מתוך האינסטגרם)
אריאנה גרנדה ובן זוגה דלטון גומז מתגרשים, כך מדווח באתרי הרכילות באמריקה. מקורות המקורבים לזמרת ולסוכן הנדל"ן היוקרתי מספרים שהם נפרדו כבר בינואר - אבל נשארו ביחסים ידידותיים, עד ש"הגיעו להחלטה ביחד".
"היו להם בעיות לפני ינואר, אבל הם רצו להישאר החברים הכי טובים", משתף אחד המקורבים. 
גומז, 27, ביקר את גרנדה, 30, על הסט של "Wicked" בלונדון בניסיון אחרון להציל את נישואיהם, אבל "זה לא הסתדר", משתף המקור. "הם היו חברים ממש טובים לאורך כל התהליך, והחברים והמשפחות שלהם ניסו להציל את הזוגיות".
גרנדה עוררה שמועות על בעיות בזוגיות עם דלטון כשהופיעה בווימבלדון בסוף השבוע ללא טבעת הנישואין שלה. הפעם האחרונה שהזמרת נראתה עם הטבעת שלה בפומבי הייתה באפריל בהופעה של ג'ף גולדבלום בלונדון.

גרנדה ובעלה התחתנו בחשאי במאי 2021 בביתה במונטסיטו, קליפורניה. זה היה זעיר ואינטימי - פחות מ-20 אנשים. החדר היה כל כך שמח ומלא אהבה", אמר אז נציג שלה למגזין "פיפל". "הזוג ושתי המשפחות לא יכלו להיות מאושרים יותר".
גומז, שעובד בתיווך עסקאות נדל"ן יוקרתיות למחייתו, הציע נישואין לגרנדה בדצמבר 2020 עם טבעת פנינה ויהלומים שהייתה לה משמעות מיוחדת לכוכבת הפופ, שכן הפנינה הגיעה מטבעת שסבתה העניקה לה.
בני הזוג החלו לצאת בתחילת 2020 ועשו את הופעת הבכורה שלהם יחד רק כמה חודשים לאחר מכן בקליפ שלה "Stuck with U".
 
אלו היו נישואיה הראשונים אך האירוסין השניים של גרנדה, שכן בעבר היא הייתה אמורה להתחתן עם הקומיקאי לשעבר של "סאטרדיי נייט לייב" פיט דיווידסון ב-2018 לפני שהם נפרדו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה