תרבות ופנאי

הוליווד בדרך להשבתה מוחלטת? השחקנים מאיימים בשביתה

אם אכן תצא לפועל, זאת תהיה השביתה הסימולטנית ראשונה של תסריטאים ושחקנים הוליוודים מזה יותר מ-60 שנה
מערכת ice | 
הוליווד (צילום Queryzo. grauschleier entfernt, stromkabel entfernt, farben kr?ftiger)
האיגוד המייצג את השחקנים והשחקניות בהוליווד המליץ על יציאה לשביתה אחרי שלא הגיעו להסכמה עם האולפנים הגדולים ורשתות הסטרימינג. אם אכן תצא לפועל, זאת תהיה השביתה הסימולטנית ראשונה של תסריטאים ושחקנים הוליוודים מזה יותר מ-60 שנה. בהצהרה, האיגוד (Sag-Aftra), המייצג כ-160,000 שחקנים, אמר כי ועדת המשא ומתן שלה הצביעה פה אחד להמליץ על שביתה. המועצה הארצית תחליט מאוחר יותר בחמישי.
"אחרי יותר מארבעה שבועות של מיקוח, הברית של יצרני סרטים וטלוויזיה (AMPTP) - הישות המייצגת את האולפנים ורשתות הסטרימינג הגדולים, כולל אמזון, אפל, דיסני, NBCUniversal, נטפליקס, פאראמאונט, סוני והאחים וורנר – עדיין לא מוכנה להציע עסקה הוגנת בנושאים המרכזיים החיוניים לחברי האיגוד", כך נאמר בהצהרה של Sag-Aftra.

"החברות סירבו לעסוק בצורה משמעותית בנושאים מסוימים ובאחרים חסמו אותנו לחלוטין. עד שהם לא ינהלו משא ומתן בתום לב, לא נוכל להתחיל להגיע לעסקה. אין לנו ברירה אלא להתקדם באחדות, ובשם חברינו, בהמלצת שביתה לדירקטוריון הלאומי שלנו. הדירקטוריון ידון הבוקר בנושא ויקבל את החלטתו".
מעבר לעיכובים בעליות לאקרנים וקמפיינים פרסום עבור סרטים שיצאו או עתידים לצאת, השביתה עשויה גם לדחות את פרסי האמי עד סוף הסתיו, או אפילו לשנה הבאה, כך דיווחו פרסומים בתעשייה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה