תרבות ופנאי

סקאזי חגג יום הולדת 48: מי הגיע לברך?

אשר סוויסה המכונה "סקאזי" חגג אמש את יום הולדתו ה-48 בבוסתן מתחם התחנה בתל אביב ושורת חברים מהתעשייה הגיעו לברך אותו לרגל זה
מערכת ice | 
סקאזי (צילום אור גפן)

אשר סוויסה חגג אמש בבוסתן מתחם התחנה בתל אביב את יום הולדתו ה-48 וכל החברים מהתעשייה הגיעו לברך את יוצר המוזיקה, בין היתר פקדו את המקום: ג'וזי זירה, אליאב זוהר, רביב כנר והבת זוג, הצל, דניאל פרץ, יבגני זרובינסקי, אירה דולפין, אמילי גומברג, דין רוזנטל, אלק מונופולי ועוד.

אשר סוויסה הוא די ג'יי ויוצר מוזיקה אלקטרונית את דרכו המוזיקלית החל בלהקת הפאנק הירושלמית "סרטן השד" בה היה חבר עד גיוסו לצבא, באותה תקופה קיבל את הכינוי "סקאזי" אשר עד היום לא ידוע בוודאות מה מקורו, בצבא היה איש הקול והתאורה של להקת "רוק בירוק".

במהלך השנים יצר סקאזי מספר אוספים שכללו יצירות של זמרים נוספים ורמיקסים שעשה סקאזי לשירים אחרים, בנוסף השתתף בעבר בסדרת הדוקו-ריאליטי מחוברים בה תיעד את עצמו, השתתף בנוסף גם בסדרת הריאליטי גולסטאר שצולמה במקסיקו ובשנה שעברה השתתף בעונה השלישית של הריאליטי "הזמר במסכה".

סקאזי העיד על עצמו כי הוא לא מעוניין להתחתן עקב הגירושין של הוריו בצעירותו, יחד עם זאת הפך בשנה שעברה לראשונה לאב לאחר לידת ביתו מבת זוגו שיר טורם, סקאזי נוהג לתעד את עצמו ברשתות החברתיות.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה