תרבות ופנאי

אמיר דדון ולהקת תיסלם מתגייסים למען בריאות הנפש

בערב אחד יתאחדו על הבמה האומנים למען גיוס תרומות עבור פיתוח שירותי מניעה, טיפול ושיקום לבני נוער וצעירים המתמודדים עם אתגרים רגשיים, בערב ההתרמה של עמותת אנוש
מערכת ice | 
הופעה (צילום unsplash)
בערב אחד יתאחדו על הבמה להקת תיסלם ואמיר דדון למען גיוס תרומות עבור פיתוח שירותי מניעה, טיפול ושיקום לבני נוער וצעירים המתמודדים עם אתגרים רגשיים, בערב ההתרמה של עמותת אנוש.
מדינת ישראל נחשבת לאחת המדינות המובילות בתחום הרפואה, אך בשנת 2023 ישנו מחסור אקוטי בשירותי בריאות הנפש ומענה עבור צעירים ובני נוער בישראל. על פי דוח מבקר המדינה, זמן ההמתנה לאשפוז פסיכיאטרי נע בין 3-7 חודשים ולטיפול יום ימתינו בין 3-12 חודשים. כך שהורים רבים נשארים חסרי יכולת להטיב את מצבם הנפשי של ילדם. גם התחזיות לעתיד לא מזהירות, ועל פי דוח מבקר המדינה על מערכת הבריאות בישראל להיערך בהתאם, להגברת מענים ושירותים טיפוליים בתחום בריאות הנפש למען בני נוער וצעירים.

לכן השנה, מתוך ההבנה כי ישנו מחסור אקוטי במענים לבני נוער החווים התמודדויות נפשיות, בחרה אנוש – העמותה הישראלית לבריאות הנפש, להרחיב את שירותיה לבני נוער ולצעירים ולהקים מסגרות חדשות. בשנים האחרונות פיתחה אנוש מענים טיפוליים מתקדמים באמצעות מרכזי הדספייס בבת ים ובירושלים, ובאמצעות שירות אונליין הנותן מענה בפריסה ארצית. בשנה הקרובה תרחיב העמותה את הפעילות עם פתיחת מרכז הדספייס בתל אביב ופתיחת בית מאזן לבני נוער בכפר נוער המהווה חלופת אשפוז פסיכיאטרי.
ב- 14/6 תקיים אנוש ערב התרמה מרגש באמפי פארק רעננה בו יופיעו על במה אחת להקת תיסלם והזמר אמיר דדון. כל ההכנסות מהמופע יוקדשו לפיתוח מסגרות ושירותי מניעה, טיפול ושיקום לבני נוער ולצעירים המתמודדים עם אתגרים רגשיים. את הערב תפתח צופית גרנט וינחה ירון ברובינסקי.
ד"ר הלה הדס, מנכ"לית אנוש: ״מדי שנה אנו נרגשים לקיים את ערב ההתרמה השנתי, ולציין את העשייה החשובה שלנו באנוש למען מתמודדי הנפש. השנה אנו מתרכזים במהלכים שיסיעו בפתרון הבעיה הכי אקוטית כרגע בתחום בריאות הנפש והיא המחסור במענים ושירותים עבור בני נוער וצעירים המתמודדים עם אתגרים רגשיים. תחום המניעה והטיפול בבני נוער וצעירים מגיל 12 נמצא בלב העשייה שלנו, ולכן ההכנסות מהערב הן למען פיתוח שירותי מניעה, טיפול ושיקום עבורם. אני מודה ללהקת תיסלם ואמיר דדון ולכל השותפים שהתגייסו למען מטרה חשובה זו ומזמינה את הציבור הרחב, חברות וארגונים להצטרף אלינו לאירוע המרגש ולעזור לנו ברכישת כרטיסים או בתרומה לטובת הדור הבא שלנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה