תרבות ופנאי

גל גדות חוזרת לסרט שפרסם אותה בהוליווד, והיא לא לבד

הכוכבת הישראלית נמצאת בדקות הסיום של מהיר ועצבני 10 כפתח להופעה שלה במהיר ועצבני 11 ומתברר שהיא לא לבד - דה רוק עתיד גם הוא לשוב לסדרת הסרטים
מערכת ice | 
גל גדות (צילום מתוך הסרט)
מרגש. גל גדות עומדת לשוב לתפקיד שהפך אותה למפורסמת בהוליווד. בסיומו של הסרט מהיר ועצבני 10 שיוצא לאקרנים כעת, מופיעה הכוכבת הישראלית בדקות הסיום כפתח להופעה שלה במהיר ועצבני 11 ומתברר שהיא לא לבד.
כזכור, בסדרה האהובה, גדות גילמה את ג'יזל ישר שהחלה את דרכה בסרט הרביעי בסדרת הסרטים. אך בסרט השישי בסדרה נפלה ג'יזל ממטוס כשהצילה דמות אחרת, בן זוגה האן. גופתה לא נמצאה ולכן נשאר הפתח לאפשרות לקאמבק שלה.
 

יש לציין שהיא לא תחזור לבד. אחרי ש'הוגלה' מסדרת הסרטים לאור עימות ואיבה הדדית עם הכוכב הראשי וין דיזל, דה רוק (דווין ג'ונסון) ישוב גם הוא בדמותו הובס לסרט האהוב שגם בו מצא הצלחה ענקית בהוליווד.
מהיר ועצבני בסרט העשירי בסדרה שביים לואי לטרייה, וין דיזל וחבורתו שבים לכביש והם אולי מהירים פחות מהפלאש אבל עצבניים הרבה יותר. כמו תמיד מניעים את הסיפור מנועים ממוכנים ולבבות אנושיים. אין פה שום דבר שונה מבחינה עלילתית. שוב פעם מישהו מן העבר מתפרץ לתוך חיי המשפחה של דומיניק טורטו ולא מאפשר לו לנהל את שגרת יומו בשלווה.
בתערובת הרגילה של דם, יזע ודלק נמהלים חבריו הוותיקים של טורטו, בני משפחתו וגם אויביו בעבר ובהווה, כל אלה בסצנות אקשן באוקטן גבוה שמפגישות מכוניות מרוץ, ג'יפים, רכבי אספנות וגם מטוסי תובלה ומסוקים. כרגיל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה