תרבות ופנאי

צעירה לנצח: לא תאמינו איזה יום הולדת חגגה רוית אסף

מלכת היופי לשעבר רוית אסף חגגה יום הולדת כמעט עגול וכולם באו לברך, כולל הפרודה הטרייה ג'קי אזולאי ואוהד בוזגלו ומריה שעשו קאמבק
מערכת ice |  2
רוית אסף (צילום אור גפן)
ביום חמישי חגגה מלכת היופי של ישראל לשנת 1992 והצעירה הנצחית רוית אסף את יום הולדתה ה-49 במועדון השלוותה בנמל תל־אביב באירוע מושקע במיוחד, בהפקתו של שון בלאיש.
כולם הגיעו לברך: אוהד בוזגלו ומריה שהציגו קאמבק רשמי ונשיקות דביקות מול המצלמות, אלית מוסאיוף, דרור קונטנטו, ג'קי אזולאי, ישראל אזולאי ובת הזוג אוראל עגיב, בן זיני, פולה בליק, אילנה אביטל, יעקב וחני בוזגלו, רומי נסט, קאזם חליליה, דרור רוקנשטיין, נטשה חליל, גיא שיקר, ונסה מ"מאסטר שף", דפנה שחר, טל מן ועוד.

ג'קי אזולאי (39) הרווקה הטריה נצפתה לבדה, לאחר שפורסם שנפרדה מבן זוגה בני פרץ (בן ה-24), שוערה של בית"ר נורדיה מליגה א' דרום. כנראה שהפער של ה-15 שנה ביניהם לא צלח לו. באותו מקום נכח גם הגרוש של ג'קי - ישראל אזולאי ובת זוגו הצעירה אוראל עגיב, שם הזוגיות דווקא מחזיקה מעמד הרבה זמן והשניים נצפו מאוהבים.

צילום: אור גפן
רוית אסף עצמה חזרה באחרונה לגור זמנית בבית הוריה עם בעלה והילדים, לא מסיבה כלכלית אלא דווקא מסיבות יותר חיוביות של בניית בית חדש וגדול למשפחה. מכיוון שנוצר עיכוב בלתי צפוי בבנייה, החליטה המשפחה למצוא פתרון זמני בחיק ההורים.

צילום: אור גפן
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    איזה עולב אצל הפרטית המוזרקת לדעת
    המצליפה 05/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכל אצלה מסויף
    סגור
  • 1.
    מזל טוב
    גקלין 05/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עדיין יפה ומדהימה כמו בעבר ולא נראית בת גילה אלא 10שנים פחות שיהיה לה המון מזל טוב ובריאות ואושר ועושר כול מה שתרצה יתגשם במהרה ולטובה אבל זה לא משהו שלא שמעתי עליו בעבר שמישהו מפורסם חוגג יום הולדת ומזמין חברים
    סגור