תרבות ופנאי

כוכבת הארי פוטר חושפת לאן נעלמה: "לא היה לי קול"

מאז הופעתה האחרונה בשנת 2018, אמה ווטסון נעלמה מהמסך שלנו. כעת היא חושפת מה גרם לה לרדת אל מתחת לרדאר? "נדרשתי לתת דין וחשבון"
מערכת ice | 
אמה ווטסון (צילום ויקיפדיה)
כוכבת סרטי הארי פוטר, אמה ווטסון התראיינה לאחרונה ל"פייננשל טיימס" והסבירה לאן נעלמה. בין היתר, היא אמרה כי יש לה חוסר שביעות רצון ממקצוע המשחק. הפעם האחרונה שווטסון כיכבה על המסף הייתה בשנת 2018 כאשר השתתפה בעיבוד ל"נשים קטנות". 
ווטסון אמרה שהרגישה כלואה: "הקושי הגדול היה שהייתי צריכה לצאת ולמכור משהו שבאמת לא הייתה לי כל כך שליטה עליו". היא המשיכה ואמרה כי הרגישה מתוסכלת לפעמים: "נדרשתי לתת דין וחשבון כשהתחלתי להרגיש מתוסכלת, לא היה לי קול ולא הייתה לי אמירה".
כאשר שאלו את ווטסון אם היא רוצה לחזור לשחק ולהופיע על המסכים היא השיבה: "כן בהחלט", והוסיפה: "אני שמחה לשבת ולחכות לדבר הנכון הבא. אני אוהבת את מה שאני עושה, זה למצוא דרך לעשות את זה בלי לחלק את עצמי לפרצופים ולאנשים שונים, אני פשוט לא רוצה לעבור למצב של רובוט יותר". 
ווטסון שיחקה בכל סרטי סדרת הארי פוטר (שמונה סרטים), "כמה טוב להיות פרח קיר" שזכה בשלל פרסים ובגרסת הלייב אקשן לסרט האנימציה המצליח של דיסני, "היפה והחיה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה