תרבות ופנאי

מני אסייג מפרגן לאחיו שלום: "אי אפשר שלא להתרגש"

הסטנדאפיסט, הקומיקאי והשחקן שלום אסייג השיא משואה בטקס יום העצמאות בהר הרצל ופנה לתושבי הפריפריה: "קוראים לכם פריפריה? אל תקשיבו, אתם הלב של המדינה". אחיו, מני אסייג, פירגן: "אח מדליק. כבוד. מילים חזקות, העניק את מלוא הכבוד לפריפריה ולמדינה כולה"
מערכת ice |  1
מני אסייג (צילום מסך עכשיו 14)
אחרי שנבחר להשיא משואה בטקס יום העצמאות המרכזי בהר הרצל, הסטנדאפיסט, הקומיקאי והשחקן הוותיק שלום אסייג, יוצר 'שנות ה-80' ו'שנות ה-90' וזוכה פרס האקדמיה לשחקן ראשי על תפקידו ב'מנאייכ', השיא משואה ועשה זאת כמו שרק הוא יודע עם נאום שבפרק זמן קצר משך תגובות רבות ברשתות החברתיות השונות.
במהלך נאומו אמר אסייג, יליד טירת הכרמל, כך: "לכבוד ההורים שלי, שעלו ממרוקו לשכונת המעברות והקימו משפחה לתפארת. לא היה לנו כלום - אבל היה לנו הרבה. לכבוד טירת כרמל, לנצח הבית שלי, וכל הערים, העיירות והשכונות. גם אם קוראים לכם פריפריה - אל תקשיבו, אתם הלב של המדינה, אתם יכולים הכל. לכבוד עולם התרבות שמספר, מנגן, רוקד ויוצר את הפסיפס הישראלי. התפקיד הכי חשוב שלנו, במיוחד היום, זה לאחד ולחבר בין הלבבות. אחים אנחנו, מי יעשה את זה אם לא אנחנו?".
 
אחיו של אסייג, מני אסייג, שיצר ביחד איתו את סדרת הלהיט של רשת 13, 'שנות ה-80', מיהר לפרגן וכתב בטוויטר: "אח מדליק. כבוד. ולתפארת מדינת ישראל", בציוץ נוסף העלה מני גם סרטון של נאום אחיו בטקס המשואות (מערוץ 14 כמובן) וכתב: "אי אפשר שלא להתרגש מהמילים החזקות של שלום האלוף, שהעניק את מלוא הכבוד לפריפריה ולמדינה כולה, אז למי שפספס בבקשה. ולתפארת מדינת ישראל". גם כתב 'וואלה' ופאנליסט 'הפטריוטים' בערוץ עכשיו 14, יקי אדמקר, החמיא: "גם אם קוראים לכם פריפריה - אל תקשיבו. אתם הלב של המדינה. ה-משפט של טקס המשואות".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שלום אסייג - מלך!!! (ל"ת)
    דודי 04/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור