תרבות ופנאי

חוגגים 75: המסיבות השוות של יום העצמאות 2023

ישראל חוגגת 75 שנים ומזמינה אתכם לחגוג במסיבות השוות ביותר. אספנו עבורכם את האירועים של ההרכבים המובילים בישראל. כל הפרטים 
מערכת ice | 
יום העצמאות 2023
פסטיבל הרנסאנס 
מיקום: לייב פארק ראשון לציון 
שעה: 22:30 - 07:00
מותג הטכנו העולמי שהציג אירועי ענק בטולום, איביזה, זאמנה וגם בים המלח אשתקד, חוזר לישראל בערב עצמאות ומציג ליינאפ נהדר – עם כמה שמות לוהטים במיוחד: סטפן בודזין – אגדת הטכנו הברלינאית הוא אחד היוצרים החשובים בעולם; פידלס – צמד הטכנו האיטלקי הלוהט של אפטרלייף חוזרים לארץ – ומי שהיה בסט שלהם יודע שאי אפשר להחמיץ את זה. השניים, שהוציאו טראקים גם בלייבל העל Innervisions, יופיעו לראשונה תחת המותג וינגנו את סט הזריחה של האירוע. 
קונסטנטין סיבולד – אחד הדיג'ייז היותר מקוריים בסצנה פרץ לתודעה בפבריק – המועדון האייקוני בלונדון ומשם כבש את הבמות הגדולות בעולם. בין הטראקים שלו, אפשר למצוא גם את "Shake This World", שהפך להמנון רחבות; מגית קקון – המגה דיג'יי הישראלית, שנחשבת לאחת הטובות ביותר שיש לסצנה המקומית להציע, תנגן גם היא באירוע אחרי הריליס הטרי שלה ברנסאנס, שזוכה לתמיכה רחבה בכל העולם.
טל פנחס, בעלי חברת ״אוף דה רקורד״: "זה בדיוק מסוג האירועים שגאווה לעשות במדינה שלנו, בין כל הבלאגן שעבר עלינו במדינה, להקים אירוע בסדר גודל כזה עם אמני חו״ל מהשורה הראשונה, שמושקע במליוני שקלים על מנת ליצור חוויה עוצרת נשימה, אחת כזו שלא רואים בכל יום, ולספק לקהל הישראלי חווית בילוי ברמה הגבוהה ביותר דווקא בערב העצמאות שחשוב למדינתנו כל כך".

The X Show
מיקום: פארק אריאל שרון - חוות שלם
מועד התחלה: 15:00
אדריאטיק (ADRIATIQUE) ההרכב שנחשב לדעת רבים כטוב ביותר, משיק את מופע ה-X שלו פעם ראשונה ב-outdoor בעולם. אדריאן שאלה ואדריאן שוויצר, הלא הם אדריאטיק, מפיקים ביחד כעשור מוסיקה שהפכה להמנוני רחבות ביקום, הם כיום הסט המרכזי בכל אירוע שמתרחש בכדור, ביססו את עצמם כמובילים בתחום ולאחר כעשור הם הרימו מופע שמשדר את כל התהליכים וההתפתחות שחוו בעשור האחרון.
"הרעיון של המופע הוא ליצור חוויה גלקסית שהזמן עוצר מתחילתו ועד סוף המופע ואז חוזרים לכוכב האם ומנסים להבין איפה היינו", הם אומרים.
מופע ה-X כולל מייצג ייחודי שיוטס לכאן מציריך, שוויץ ועשרות אנשי צוות מעבר לים, הוא מתוכנן כבר כ-3 שנים והושק לא מזמן בבסיס האם שלהם בשוויץ. הצוות שלהם מונה: איטלקים, גרמנים, שוויצרים.  
הם יארחו עוד שני הרכבים מעבר לים: Ae:ther ו-Ivory, מפיקי מוסיקה מחוננים ובעלי חתימת סאונד מהפנטת. וגם את Jos & Eli, ההרכב הישראלי-בין-לאומי שחתום בלייבל האם דינאמיק.
Space
מועד התחלה: 14:00
מיקום: נמל קיסריה העתיק
RED AXES, MITA GAMI (3H EXTENDED SET) ,ADAM TEN, ASAF SAMUEL B2B CHAIM , PRETTY, DOX, YANGA, YARMUSH.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה