תרבות ופנאי

איתי לוי ביטל את ההופעה בדקה ה-90, והוא לא היחיד

גל ביטולי הופעות בשל מזג האוויר, אלו האמנים שנאלצו לדחות את ההופעות שלהם מהיום
כפיר אדר |  1
איתי לוי (צילום יוטיוב, shutterstock)
הזמנתם כרטיסים להופעה ביממה הקרובה? רוב הסיכויים שהיא נדחתה בעקבות תנאי מזג האוויר. גל ביטולי הופעות גרם לדחייה של לפחות שלוש הופעות שאמורות היו להיערך היום (שני) וכעת יועברו לתאריך אחר.
ההופעה המסקרנת ביותר, של איתי לוי, שאמורה הייתה להיערך באשדוד כחלק מפסטיבל תור הזהב, נדחתה וכעת והמועד החדש שנקבע הוא 20 ביוני 2023. ברי סחרוף, לו תוכננה הופעה בקו רקיע בפארק אריאל שרון, דחה אותה למוצאי השבת.
ההופעה של תיסלם ודני סנדרסון בגלבוע במסגרת פסטיבל הרוק לא תתקיים וטרם נקבע תאריך חדש. "בהתייעצות עם חזאי מזג אוויר שונים הובהר כי צפוי גשם שיקשה על ההגעה וחניה במתחם, ואף ירד בשעת האירוע עצמו. 

מועד חדש למופע יפורסם לאחר החג", נכתב לרוכשי הכרטיסים. עידן חביב שהופעתו אמורה הייתה להערך באמפי שוני בוטלה בגלל מזג האוויר, והכסף יוחזר לרוכשי הכרטיסים. כמו כן, גם זהבה בן הודיעה על ביטול המופע 'המימונה של זהבה' שהיה אמור להתקיים ביום חמישי הקרוב, זאת בעקבות הסערה שבדרך.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מי הולך להופעה
    דוד 04/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנשים משועממים הולכים להופעה לראות תופעה מישהו שר שירים פששש אופיום להמונים האנושות הפכה ממש לעלובי החיים עד לפני 120 שנה ידעו ליצני החצר את מקומם שהחליטו להוריד את האדם לשפל המדרגה נתנו להם מעמד של מדענים שחקן = שקרן זמר = משועמם מבולבל מינית עשו מהם מלכים אפסי הארץ לא הבינו שרק בגלל שזה חלק מהתוכנית של הכת הם זכו לזה בקרוב לא יהיה אדם שיסכים לתת לכם מחסה גם המשפחות שלכם
    סגור