תרבות ופנאי

משה פרץ ושלומי שבת בדרך לקיסריה: מתי תערך הופעת הענק?

שלומי שבת ומשה פרץ משיקים את "קרובים", מופע חדש ומשותף שייערך באמפי קיסריה 6/6/23. מה תכלול ההופעה המפתיעה? התשובות בפנים
מערכת ice | 
משה פרץ ושלומי שבת (צילום רן לוי)
אחרי שכבשו בענק את היכל מנורה מבטחים בתל אביב עם מופע בכורה סולד אאוט מדהים, שזכה לביקורות ובאז מטורף ברשת, שלומי שבת ומשה פרץ פותחים את קיץ 2023 במופע ענק בקיסריה שייערך ב-6 ביוני 2023.
מכירת הכרטיסים נפתחה היום (ראשון) ב-10:00. המופע המשותף כולל את מיטב הרפרטואר של שני האמנים בעיבודים מיוחדים, דואטים סוחפים ושלל הפתעות, וגם ביצוע משותף לסינגל המצליח שהוציאו "קרובים" .

מפגש פסגה של שניים מהאמנים הגדולים והמצליחים ביותר במוזיקה הים תיכונית/ישראלית ועם רפרטואר אדיר של שירים שהפכו לנכס צאן ברזל במוזיקה בישראל.
המופע ישלב את כל הסגנונות המוזיקליים שאפיינו אותם במהלך הקריירה: מזרחי, אתני, פופ, אירי, מוסיקת עולם, נשמה ועוד...
שלומי שבת, "בגלל הרוח" , "בראשית עולם" ,"ואני שר" ,"לכל אחד יש" ,"אבא", "יש לך", "אין עוד מלבדו", "מתוקים", "שתדעי", "מורידים את הירח", "את בנשמה", "בוא הביתה", "היידה", "הלב", "השבת כבר נכנסת", "מחפש את הדרך", "מלאכית", "רגעים", "תנו לגדול בשקט"  ועוד רבים וגדולים.
משה פרץ, "מביט אל המרומים", "אש", "אלייך", "מהשמיים" ,"זיקוקים", "כל המילים השמחות", "אש", "האישה שלי", "אלייך", "כל בוקר", "אין כמוך", "שתיים בלילה", "אשמור עלייך", "זיקוקים", "ילדה קטנה", "אם זאת מלחמה", "ברצלונה", "גיבור של אמא", "סימני הזמן" ועוד רבים וגדולים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה