תרבות ופנאי

און רפאלי בצעד נועז: "מדבר על המורכבות בחיים"

הדוגמן און רפאלי מוסיף גם את התואר "זמר" כאשר הוא משחרר היום סינגל ראשון מתוך אלבום ראשון. השיר נקרא שריטה ונכתב עם צמד היוצרים רובי פאייר ואלי חולי
מערכת ice | 
און רפאלי (צילום דניאל סיני)
השחקן ודוגמן לבית משפחת רפאלי, און רפאלי שיחרר היום (חמישי) סינגל ראשון מתוך אלבום ראשון שהוא עתיד לשחרר בקרוב. השיר נקרא "שריטה" והוא נכתב בסשן עם המפיק רובי פאייר ואלי חולי.
רפאלי התייחס לשיר ואמר: "לאחר שנים בתחום המשחק והדוגמנות, הרגשתי שהמוסיקה והיצירה בוערים בי. נכנסתי לאולפן עם רובי ואלי ויצרנו יחד שיר  שמביא אותי אמיתי, נקי ומדויק." הוא הוסיף ואמר: "השיר מדבר על מערכות יחסים לאורך השנים. כשכתבנו אותו העלנו זיכרונות על מערכות יחסים ׳פחות טובות׳ שחווינו, ואיך זה משפיע על החיים שלך. השיר הוא לא שיר פרידה אלא שיר שמדבר על המורכבות בחיים והיופי שבהם. אני מתרגש לשתף אתכם בשיר הראשון שלי ומקווה שתאהבו" .
כזכור, לאחרונה רפאלי השתתף בתוכנית הדוקו ריאלטי "מחוברים" בה תיעד את עצמו במצבים מורכבים ובקשר שלו עם אמו, ציפי רפאלי שהשתחררה מהכלא לאחר שריצתה כ- 16 חודשים בבית הסוהר "נווה תרצה" בגין הרשעה בעבירת העלמת מס כאשר הציגו מצג שווא שמוקד העבודה של בר הוא לא בארץ ולכן התחמקה מלשלם מיסים."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה