תרבות ופנאי

סאבלימינל והצל בדרך להכניס סכום עתק: ההופעה הבאה נחשפת

הצמד יופיע בחג הפורים הקרוב מול עובדי חברת HOT mobile במסיבת ענק שמיועדת לעובדים כשהם צפויים לגרוף לכיסם מאות אלפי שקלים. מדובר בהופעה הראשונה של הצמד באירוע חברה מעל 12 שנים.
מערכת ice |  3
סאבלימינל והצל (צילום אינסטגרם)
סאבלימינל והצל, צמד הראפרים המצליח שכיכב בישראל ושרף את הבמות בתחילת שנות ה-2000, שרק לאחרונה שיחררו שיר ראשון וחדש אחרי 15 שנה בהם לא הקליטו יחד, הופיעו במשך יומיים ברציפות אחרי שנים רבות של נתק בהיכל מנורה מבטחים בשתי הופעות לוהטות במיוחד וכעת, הם חוזרים להופיע מול ועדי עובדים ולהרוויח בענק.
על פי פרסום ראשון במאקו, הצמד יופיע בחג הפורים הקרוב מול עובדי חברת HOT mobile במסיבת ענק שמיועדת לעובדים כשהם צפויים לגרוף לכיסם מאות אלפי שקלים. מדובר בהופעה הראשונה של הצמד באירוע חברה מעל 12 שנים.
כעת מסתבר שזו רק יריית הפתיחה לקראת ההמשך. השניים מתכוונים להמשיך את החיבור לפחות בהופעה נוספת בקיסריה שתערך במאי 2023, שגם לשם אמורים להגיע אלפי מעריצים של השניים.

אבל לא הכל הלך חלק. המופע בשבת נפתח באיחור של כ-40 דקות בשל הפגנת הענק בתל אביב נגד הרפורמה של יריב לוין לתיקון מערכת המשפט, המארגנים נאלצו לדחות את הפתיחה כדי שמרבית הקהל יספיק להכנס.
כזכור, לאחרונה השניים כבר ערכו את הקאמבק הרשמי עם הופעה במועדון הבארבי שבתל אביב, שבמקרה המופע נפל על יום הולדתו ה-45 של יואב אליאסי (הצל). בשלב מסוים תוך כדי ההופעה, הזמר גבריאל, מלהקת עדן, עלה על הבמה והצטרף אל סאבלימינל בשירת השיר "Happy Birthday" לכבוד הצל.
 
שמעוני הביא גם עוגה לכבוד האירוע ותוך כדי שהוא מחזיק אותה, בירך את הפרטנר שלו: ״אני אוהב אותך יותר ממה שאהבתי אי פעם והיום כתבתי לך ברכה, אמרתי שאנשים צריכים להכיר אותך באמת, כמו שאתה מתבייש להראות להם, שאתה לב זהב, שאתה מצחיק, שאתה אינטליגנט".
הצל הודה למעריציו על הברכות בחשבון האינסטגרם שלו וכתב את הדברים הבאים: "אני רוצה להודות לכל אחד ואחת מכם שאתם הולכים איתי דרך כבר הרבה שנים, מאמינים בי, שומרים עליי ומחבקים אותי ורואים שיש תמורה להתמדה. ולמרות שניסו להפוך אותי למפלצת מנודה ומוחרמת, הם לא ניצחו אותי, לא השתיקו אותי ולא עצרו אותי ובסופו של דבר  ניצחתי בזכותכם. אז תודה רבה לכולם! אוהב אתכם מכל הלב ויאללה ממשיכים להילחם! אז מאחל לעצמי עוד הרבה שנים של עשייה למען ארץ ישראל ושרק שנמשיך לעלות ולהתחזק".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אלופים!! כל כך מגיע להם (ל"ת)
    מעריצה 02/2023/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    אם מצרפים את שי 360,אני שולח קורות חיים
    דין מלנקו 02/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד להוט
    סגור
  • 1.
    יקוטאיל סאן
    אלי האנדרו 02/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם עומר אדם הכניס יבני כלבה
    סגור