תרבות ופנאי

מדונה מתוודה: "אני עדיין נאבקת; צריך ללמוד מטעויות"

מלכת הפופ מדונה התראיינה למגזין 'ואניטי פייר' ודיברה לראשונה על חוויית האימהות שלה. בווידוי מפתיע הזמרת חושפת שעד היום היא לא יודעת עדיין כיצד להיות אימא לשישה ילדים, אך שהם מעניקים לה אושר
מערכת ice | 
מדונה (צילום אינסטגרם/ מדונה)
בצל הביקורת הרבה שמלכת הפופ, מדונה, מקבלת על המראה המנותח וההכרזה החדשה על סיבוב הופעות בין-לאומי לציון הקריירה הענפה, הזמרת התראיינה לכתבת שער במגזין 'ואניטי פייר' בספרד ודיברה לראשונה על הקושי הגדול שהיא חווה במסגרת תפקידה כאימא לשישה ילדים.

מדונה עצמה מעולם לא חוותה דמות אימהית אמתית בחייה, לאחר שאמה נפטרה כשהייתה בת חמש בלבד. לכך היא מוסיפה כי היא עדיין מנסה להבין כיצד להיות אימא: "לגדול עם אימא כמוני זה מאתגר, זה מאבק קשה ומסובך". כידוע למדונה בת בכורה מהאקס קרלוס ליאון, בן נוסף עם האקס הבמאי גיא ריצ'י וארבעה ילדים נוספים אותם אימצה ממדינת מלוואי. 
לכך הוסיפה ואמרה: "לא משנה מי את, להביא ולגדל ילדים זו יצירת אמנות ואף אחד לא נותן לך חוברת הדרכה. צריך ללמוד מטעויות, זה מקצוע שדורש ממך להקדיש הרבה זמן וזה מתיש כי אף פעם אין מנוחה". עם זאת היא מבהירה שהרבה מהאושר שלה נובע מהילדים. 
כאמור לאחרונה מדונה הודיע על סיבוב הופעות חדש שיציין את הקריירה שלה. המופעים יחלו ב-15 ליולי, אך מסתמן כי ישראל לא נמצאת ברשימת המדינות שיזכו לראות את כוכבת הפופ, במיוחד לאחר ההופעה המביכה באירוויזיון 2019 שהתקיים בתל-אביב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה