תרבות ופנאי

בנו של אייל גולן יוצא לדרך חדשה: האבא תומך במהלך?

סינגל הבכורה של ליאם גולן שעתיד לצאת בשבועות הקרובים יכלול קליפ שמצולם הערב בתל אביב. אביו, אייל גולן הגיע לבקר בסט ולתת את ברכתו ולתת כמה המלצות
מערכת ice | 
אייל גולן ןליאם גולן בגולסטאר (צילום צילום מסך מגולסטאר)
ליאם גולו יוצא לדרך מוזיקלית. הערב (שלישי) ברחובות תל אביב מצטלם הקליפ לסינגל הבכורה של ליאם גולן שעתיד לצאת בשבועות הקרובים. אביו, אייל גולן הגיע לבקר בסט ולתת את ברכתו ולתת כמה המלצות.
ליאם גולן, בנם המשותף של אייל גולן ואילנית לוי, התראיין לאחרונה ל-YNET וסיפר על איך זה לגדול בצל ההורים שלו: "הייתי כל כך מתבייש שהייתי מסתתר מיד מאחורי אמא שלי. לא אהבתי את זה, לאט לאט, ככל שגדלתי, נפתחתי קצת יותר. הבנתי שאין לי איך לברוח מזה".
 
כשנשאל מה ירצה לעשות כשיהיה גדול רמז ליאם שילך בעקבות אביו: "משחק וטלוויזיה אלה תחומים שמדברים אליי. וגם שירה, אני אוהב לשיר. הקלטתי כבר כמה דברים באולפן, אני עובד על סינגל ראשון שאמור לצאת בקרוב. אבא השתגע כשאמרתי לו את זה".
"הצל של אבא שלי? זה לא מפחיד אותי. תמיד יהיו את האנשים שיגידו שזה בגלל אבא שלי וישוו את הקול, אני לא רוצה להשתחצן, אבל אני חושב שאני כן שר יפה, ואני מקווה וחושב שכן יאהבו אותי בזכות עצמי".
על הפרסום הוא מספר: "ברוב הרגעים בחיים אני רק רוצה להיות אדם פרטי. אני פחות אוהב לצאת עם חברים למקומות ציבוריים כי כולם מסתכלים עליי וזה מלחיץ אותי. אני לא אוהב לצאת למועדונים וכאלה, אני חנון".
לסיום, סיפר ליאם על הקשר שלו עם אלירז שדה, בעלה של אמו אילנית: ""אבא ואמא חברים טובים עכשיו וזה מה שחשוב לי, לא מעניין אותי מה היה פעם. מבחינתי כולם חברים טובים עכשיו, אבא, אמא וגם אלירז. אני לא הרגשתי אף פעם אי נוחות עם אבא ואלירז. אלירז הוא כמו החבר הכי טוב, הוא שטותניק כזה. אני לא קורא לו אבא ואני לא חי בתחושה שיש לי שני אבות, אבל אני כן רואה את אלירז בתור הורה, דמות הורית בחיים שלי. אבא יש לי אחד וזה אייל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה