תרבות ופנאי

הכוכבת הענקית הגיעה לישראל והושפלה על ידי פרו פלסטינים: "בושה"

הכוכבת האוסטרלית רובי רוז שיתפה את ביקורה בישראל באינסטגרם שמונה 20.9 מיליון עוקבים, אבל התיעוד שלה גרר תגובות גועליות מצד אנטי-ישראליים שהציפו אותה בססמאות פרו-פלסטיניות: "אני מאוד מאוכזבת, תשוחרר פלסטין", "אל תשתמשו במה שהנאצים עשו ליהודים כדי לגמד את מה שהישראלים עושים לפלשתינים"
מערכת Ice | 
צילום גילי יערי פלאש 90 עריכה אייס
אולי לא ידעתם, אבל רובי רוז, הדוגמנית והשחקנית האוסטרלית שזכורה מהופעתה בעונה השלישית של "הכתום זה בשחור החדש", סדרת המופת של נטפליקס, שכיכבה גם בסרטים כמו "באטוומן", ו- "ג'ון וויק", ביקרה בארץ את חברתה החדשה רונה לי-שמעון, כוכבת 'פאודה'.
למרות הסכנה בריקושטים, רוז שיתפה את ביקורה באינסטגרם שמונה 20.9 מיליון עוקבים, אבל התיעוד שלה גרר תגובות גועליות מצד אנטי-ישראליים שהציפו אותה בססמאות פרו-פלסטיניות.

תגובות שנכתבו לה היו: "אני מאוד מאוכזבת, תשוחרר פלסטין", "אל תשתמשו במה שהנאצים עשו ליהודים כדי לגמד את מה שהישראלים עושים לפלשתינים", "מוריד עוקב", "תשתמשי בכוח שלך כדי להעלות מודעות לסבל שהפלשתינים חווים תחת הכיבוש", "מה זה בכלל ישראל", "בושה וחרפה שאת מבקרת בארץ של רוצחים וטרוריסטים", "הציונים הם רוצחים. המדינה הזו שייכת לפלשתין לנצח".
הישראלים ניסו להגן על השחקנית וכתבו: "תעזבו אותה, היא סך הכל מבקרת חברה, לא עושה הצהרות פוליטיות, היא לא עשתה שום דבר לא בסדר!", "תהני מהמדינה היפה שלנו". רובי הבהירה: "אני רק מבקרת חברה, לא יוצאת בשום הצהרה פוליטית".
רוז העלתה לאינסטגרם פוסט שלה ושל רונה לי-שמעון וכתבה: "ברגע שהכרתי את רונה לי-שמעון בצילומים של הסרט שלנו, ידעתי שהקשר שלנו יהיה עמוק ונהיה חברות קרובות… זה הרגיש לי כמו הרגע בו הכרתי את וין דיזל, שניהם הפכו למשפחה שלי, ואני מרגישה כל כך מבורכת להיות נחשבת כאחת כזאת על ידי המלאכית הזאת ואחותה, המשימה הבאה שלי, להביא את וין לתל אביב".
רונה לי-שמעון ענתה לה בפוסט שהיא עצמה העלתה: "מלאכית אהובה שלי! אני מרגישה כל כך מבורכת שיצא לנו להכיר בצילומים של הסרט שלנו. נכנסת ישר אל ליבי, אני אוהבת את הלב העדין שלך כל כך, הייתי שלך מהרגע שאמרת לי שלום".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה