תרבות ופנאי

הנסיך הארי בדרך למלחמה? זה הצעד של בית המלוכה נגדו

על פי הדיווח של הדיילי טלגרף הבריטי, המשפחה העלתה כל תרחיש אפשרי שהארי עלול לייצר בסדרת הראיונות והספר החדש ועל כן ישבו לכתוב תשובות לכל שאלה שעלתה לאוויר יחד עם צוות של מומחים. המלחמה במשפחת המלוכה לא הגיעה מעולם לשפל שכזה
מערכת ice | 
הנסיך הארי ומייגן (צילום אינסטגרם)
אחרי האמירות האחרונות שלו, הנסיך הארי שמככב בחודש האחרון בדוקו חושפני יחד עם אשתו מייגן מרקל בנטפליקס וגרר גל ביקורות חסר תקדים בבריטניה וברחבי העולם, הארי יוצא בסדרת ראיונות חדשה שבגללה בית המלוכה בהובלת המלך צ'ארלס בודקת איך לפעול ב'חדר מלחמה' שהקימה כדי להתמודד עם הבעיה.
האמירות האחרונות גרמו למשפחת המלוכה אל הקצה, לפי דיווחים בחו"ל, המשפחה התכנסה באחוזת סאנדרינגהאם לחגיגת חג המולד הראשונה ללא המלכה אליזבת' שהלכה לעולמה ב-2022 ושם הוחלט להגיב לכל טענה של הארי מעתה והילך.

על פי הדיווח של הדיילי טלגרף הבריטי, המשפחה העלתה כל תרחיש אפשרי שהארי עלול לייצר בסדרת הראיונות והספר החדש ועל כן ישבו לכתוב תשובות לכל שאלה שעלתה לאוויר יחד עם צוות של מומחים. המלחמה במשפחת המלוכה לא הגיעה מעולם לשפל שכזה.
במקביל, ספרו של הנסיך הארי "SPARE", עתיד לצאת לאור ביום שלישי הקרוב ומספר בין היתר על הנתק מאחיו הגדול וויליאם, המחלוקות עם הגיסה קייט מידלטון, המילים האחרונות שאמר לסבתו המלכה אליזבת' השניה ואפילו חושף פרטים מעניינים על היחס שלו ושל אחיו למערכת היחסים של אביהם המלך צ'ארלס עם קמילה פרקר וגם על הנסיכה דיאנה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה