תרבות ופנאי

כוכב "חתונמי" בצעד מפתיע: "המקום שתמיד רציתי להיות בו"

כוכב 'חתונה ממבט ראשון', מתן וייס, משיק את העסק החדש שלו שנייה אחרי השחרור - קליניקה לטיפולים אסתטיים. כך בירך אותו האקס מהתכנית
מערכת ice | 
גיא ומתן מחתונה ממבט ראשון (צילום קשת 12)
כוכב העונה האחרונה של 'חתונה ממבט ראשון' השתחרר לאחרונה משירות הקבע הצבאי בתור רופא שיניים וכעת הוא מודיע על השקת העסק החדש שלו - עם כיוון אחר לגמרי. מתן וייס, שהיה הצלע השנייה של הזוג הלהט"בי הראשון בתכנית מודיע חגיגית שהוא פתח קליניקה לטיפולים אסתטיים.

וייס פרסם אמש הודעה רשמית בעמוד האינסטגרם שלו וכתב כך: "רקמתי לעצמי חלום לבד עם עצמי. נכנסתי בהתרגשות רבה לתחום האסתטיקה באופן רשמי. תקופה ארוכה שאני בוחן את עצמי בתחום. אני מבין שזה המקום שתמיד רציתי להיות בו. להגשים ולעצמי ולכולן/ם חלומות קטנים וגדולים".
הקליניקה החדשה של וייס תציע מגוון פתרונות ובהם טיפולי בוטוקס, מניעת שחיקת שיניים, הזרקות חומצה היאלורונית ועוד.
וייס ידוע גם כפעיל למען זכויות הלהט"ב ועל כן לא מפתיע שהיה לו חשוב להדגיש: "מעבר למקצועיות ברמה הכי גבוהה שאני דורש מעצמי, אני שם לפניי את היחס האישי מול כל אדם באשר הוא אדם הנכנס בדלת הקליניקה".
בעוד שווייס בחר בדרך חדשה בתחום העסקי, בן זוגו לשעבר מהתכנית, גיא דלאל בחר בכיוון אחר והשיק לאחרונה זוגיות חדשה. עם זאת, נדמה שהיחסים בין השניים נשארו טובים ודלאל היה בין הראשונים להגיב לוייס ולאחל לו הצלחה: "בהצלחה אהוב! גאה בך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה