תרבות ופנאי

כוכב 'קופה ראשית' נשבר: "אובדן קשה, נשמה של בן-אדם"

יניב סוויסה נחשף אחרי המוות של הכלבה שלו, ומשתף מה היתה בשבילו חיית המחמד. " היא ידעה את כל הסודות שלי, הכל, היא ידעה לפני כולם"
מערכת ice | 
קופה ראשית עונה שלישית (צילום כאן 11)
השחקן יניב סוויסה שיחק בכמה וכמה סדרות וסרטים, אבל אף אחד מהם לא עשה לו את מה שעשה התפקיד של הקצב ניסים בסדרה "קופה ראשית" בכאן 11. סוויסה מעיד שרובן המוחלט של הבקשות ממנו להצטלם ולברך, הם בדמותו בסדרת הקומדיה.
"'קופה ראשית' מאוד יקרה לליבי", הוא מספר לשיר זיו במוסף שישבת של ישראל היום.  "גם מבחינת התוכן. לדעתי היא ברמה של 'החמישייה הקאמרית' או 'הפרלמנט', שגם אם תראי אותן בעוד 30 שנה, תרגישי שלא נס ליחן."
סוויסה חשף בריאיון חוויה אישית לא נעימה ואף כואבת, כשאיבד את הכלבה האהובה שלו. "איבדתי את הכלבה שלי פטל לפני פחות מחצי שנה. מאוד אהבתי אותה. היא הולכת איתי מאז בנייד", הוא אומר. "פטל היתה בת 11, היא היתה אך ורק שלי, הילדים אהבו אותה אבל אני טיפלתי בה. היא היתה צמודה אלי, שומעת איתי מוזיקה, היא הכירה הכי הרבה אלבומי פסיכדליה בהיסטוריה."

ברגש הוא מספר על האובדן שחווה, "גילו לה לפני שנה לב מוגדל. מאוד הקפדתי על הבריאות ועל התזונה שלה, אבל בגלל המצב התחלנו לתת לה כדורים, ואחרי שנה המצב הידרדר. זה אובדן קשה. זו החיה היחידה שאת מסתכלת לה בעיניים ורואה נשמה של בן אדם. היא ידעה את כל הסודות שלי, הכל, היא ידעה לפני כולם. ניסיתי להציל אותה, אבל לא רציתי שהיא תסבול, וזה היה חודש עמוס רגשות".
עוד הפקה מוערכת ומבדרת שהוא זוכה להשתתף בה, הוא המחזמר "חבדניקים" של אודי גוטשלק, שעלה בתיאטרון הקאמרי. "כשהתקשרו לספר לי על התפקיד אמרתי לעצמי שזה שוב לגלם עבריין, אבל מה אכפת לי? רציתי מחזמר." אמר על תפקידו. "כשאמרו לי שגם תזמורת המהפכה בניצוחו של רועי אופנהיים תופיע על הבמה, רקד לי כל הגוף".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה