תרבות ופנאי

צביקה פיק ייחסר? טרנטינו ודניאלה יחגגו סילבסטר בארץ

על אף שטרנטינו מגיע מארה"ב, הבמאי בחר לחגוג את חג המולד וחג החנוכה כאן בארץ עם דניאלה פיק וילדיהם. על פי הדיווחים יישאר בארץ גם עבור חגיגות השנה החדשה במוצאי שבת
מערכת ice | 
דניאלה וטרנטינו (צילום shutterstock)
על אף שהבמאי קוונטין טרנטינו נמצא בעיצומה של תקופה עמוסה למדיי, הכוללת הפקה של סדרה חדשה ושחרורו של ספר חדש על עולם הקולנוע, הוא בחר לבלות דווקא את תקופת החגים החגיגית ביותר של ארה"ב כאן בארץ עם אשתו וילדיו.
על פי דיווחים חדשים טרנטינו חזר מסיבוב ההופעות להשקת הספר החדש שביצע בנובמבר בארה"ב ובילה את חג החנוכה כאן בארץ עם משפחתו. כל זה לא לפני שחשף בריאיון חדש להווארד שטרן כיצד הוא ודניאלה הכירו לראשונה. בעת זו מסתמן שגם את חגיגות השנה החדשה הוא יציין כאן בארץ, אם כי לא ברור כיצד.
לאחרונה טרנטינו נחשף לביקורות חדשות על גזענות מצד שחקן אסייתי מהעולם הקולנועי של מארוול. בריאיון לפודקאסט טרנטינו חשף שאינו מעריץ גדול של מארוול ושהשחקנים הם לא הכוכבים האמיתיים אלה הדמויות עצמן. נגד דברים אלו יצא השחקן סימו לו, כוכב הסרט "שאנג צ'י" שטען שטרנטינו כנראה לא היה מלהק אותו לסרטים ולבטח שלא בתקופת הזהב של הוליווד.
לצד דברים אלו, שעברו יחסית מתחת לרדאר בהוליווד, חשיפה חדשה של טרנטינו היא שהוא ייעד תפקיד בסרט המצליח "ממזרים חסרי כבוד" עבור אדם סנדלר שבסוף נאלץ לוותר על התפקיד עבור סרט הרבה פחות מוצלח משלו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה