תרבות ופנאי

הטור החדש של ביונסה: בלי סמים ואלכוהול

שש שנים לאחר האלבום האחרון שלה, קווין בי יוצאת למסע הופעות חדש וכעת כל חבר צוות שיקח חלק - מתחייב להיות פיקח
מערכת ice | 
ביונסה (צילום פייסבוק/ ביונסה)
סוף סוף זה קורה. המלכה בי יוצאת למסע הופעות חדש בעקבות האלבום Renaissance שהיא הוציאה ביוני, שש שנים אחרי האלבום האחרון שלה ונראה שכמה דברים השתנו בתקופה הזאת. בפירוט הדרישות מחברי הצוות שלה שהצטרפו למסע, מעבר לבדיקות קפדניות למניעת הטרדות מיניות, הפעם תהיה גם מדיניות קשוחה ללא סמים ואלכוהול, במהלך כל המסע.
על פי המקורבים, הזמרת מתכננת כוריאוגרפיה מורכבת במיוחד עבור ההופעות ומכאן באה המדיניות של פיקחות, כאשר ביונסה שמה דגש על כמה שמסע ההופעות יכול להיות מתיש. אולי הכלים החדשים קשורים גם לעובדה שמאז האלבום האחרון, המלכה בי צירפה זוג תאומים למשפחה ואורך החיים הפרוע של ימים עברו פחות מתאים לה.
בחודש אוקטובר, ביונסה ובעלה ג'יי זי השתתפו השנה בגאלה של Wearable Art בשבת, בהנחיית אמה ואביה החורג, טינה נואלס-לוסון וריצ'רד לוסון. צילומים מתוך האירוע הופיעו ברשתות החברתיות וחושפים כי המלכה בי הגישה 'חבילת כרטיסים לקונצרטים' למכירה פומבית עבור סיבוב ההופעות העולמי של הרנסנס. הרשימה הופיעה על המסך באירוע עם הכיתוב: "חבילת כרטיסים לקונצרטים. בשווי כולל של $20,000, United x WACO מציעה לך הזדמנות לראות את ביונסה בסיבוב הרנסנס שלה, החל מקיץ 2023 בכל אחד מהיעדים הלאומיים והבינלאומיים של יונייטד ברחבי העולם. הפרס הזה כולל 2 כרטיסים מחלקה ראשונה בינלאומית של United Airline Polaris לערים נבחרות, עם לינה של 3 לילות במלון במריוט".
סרטון שעלה לטוויטר, מציג את החבילה במכירה פומבית עם הצעה אחת הכוללת 45,000 דולר, אך מאמינים שהחבילה נמכרה בפועל ב-50 אלף דולר. ביונסה עדיין לא הכריזה על התאריכים  הרשמיים של סיבוב ההופעות, אבל נראה שהמעריצים צריכים להכין את המטבעות שלהם לקראת שנת 2023.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה