תרבות ופנאי

חמישה חודשים אחרי: הלוק החדש והמפתיע של דורין סגול

מעצבת האופנה וכוכבת "האח הגדול" לשעבר דורין סגול, שאיבדה את בעלה לפני כחמישה חודשים, הגיעה להשקה והפתיעה בגזרה חדשה פחות 10 ק"ג
מערכת ice | 
דורין סגול (צילום אור גפן)
מעצבת האופנה ויוצאת האח הגדול דורין סגול מפתיעה בגזרה חדשה מינוס 10 ק"ג במשקל. כחמישה חודשים לאחר שאיבדה את בעלה שהלך לעולמו, הגיעה להשקה ומשכה את תשומת לב כולם.
סגול הגיעה אתמול (שלישי) לחגיגה הכפולה של אריאלה ביוטי (אריאלה אמרוסי), שציינה גם יום הולדת וגם השקה של סדרת השמפניה כחלק מליין תכשירי הטיפוח שלה. אימוני הכושר שהיא מקפידה לעשות לצד התזונה הנכונה, ניכרו במראה החדש שלה.

אריאלה אמרוסי ודורין סגול (אור גפן)
אורחים נוספים בהשקה היו סנדרה רינגלר, רוית אסף ובעלה יובל, קווין רובין (שהשאיר את אשתו דניאלה בבית - בהריון בחודש ה-9), האחיות אילנה ודיאנה טרננקו מהאח הגדול, משה קוגמן (אחרי השתלת שיער בטורקיה), רומי נסט, נועה כוכבא, סלע שרלין, קיי לונג, יעקב וחני בוזגלו, שרון בניפוסי, ניר רגב, נאווה בוקר ועוד.

ליאור סגול, בעלה ואבי שלושת ילדיה של דורין נפטר בסוף יוני בגיל 45 בלבד, לאחר שהיה מורדם ומונשם במשך חודשים כתוצאה מדלקת ריאות קשה שהידרדרה. במלאת 30 לפטירתו פרסמה פוסט מרגש באינסטגרם בו כתבה על התקופה הקשה שהיא עוברת. "הנשמה כואבת והלב שורף, בלתי נתפסת שזה אמיתי", כתבה סגול.
"אי אפשר לתאר במילים את הכאב", המשיכה, "כל שנותר לי זה להיאחז בחיים, בבורא עולם ובמיוחד להיאחז במה ליאור היה רוצה שאהיה מאושרת וחזקה ושאמשיך לבנות את הממלכה שהקמנו ביחד, לפרוח ולהתפתח ולהגשים את כל החלומות שלנו והכי חשוב לגדל את ילדיי באושר... כל דבר שאעשה היום זה להנצחתו של ליאור ולעילוי נשמתו. כל הצלחה שלי וכל חתן שאלביש זה יהיה בשבילו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה