תרבות ופנאי

בוזגלו נכנס לעסקי השידוכים: כמה יעלה לכם למצוא אהבה?

כוכב הבוזגלוס, יעקב בוזגלו, שמע לעצת חבריו והחליט לפתוח עסק לשידוכים לאור הצלחתו בשנים האחרונות. כמה יעלה לכם למצוא אהבה דרך יעקב ובוזגלו והאם המעבר מעולם הכדורגל לעסקי האהבה משתלם?
מערכת ice |  4
הבוזגלוס (צילום אור גפן)
משפחת הבוזגלו לא מפסיקה להפתיע. אבי המשפחה, יעקב בוזגלו, פותח עסק צדדי לשידוכים כדי למצוא לרווקים ולרווקות אהבה חדשה, והוא אף לוקח על כך כמובן סכום על הליווי שלו לאורך הדרך.
רק השבוע עלתה עונתה השביעית והחדשה של הבוזגלוס, ואחד מהכוכבים הבכירים בסדרה מחליט למנף זאת גם לעשיית כסף צדדית ולא רק מעולם הכדורגל וטלוויזיה. הפעם על הפרק: עולם השידוכים. מה הקשר בין עולם הכדורגל לעולם השידוכים? על כך ענה בוזגלו בשיחה ששודרה בחדשות 12 כי החליט לפתוח עסק ממש לאור הצלחתו בתחום: "בחמש שנים האחרונות עסקתי המון בלחבר זוגות ואז כולם המליצו לי בגלל שאני יותר מדי מחבר. הוצאתי הרבה דייטים לאחרונה ויש לי מאגר", אומר בוזגלו.

וכמה יעלה לכם להיכנס למאגר היוקרתי: מחיר כניסה יהיה להעביר ליעקב בוזגלו בביט 500 שקל פלוס מע"מ, ואז מתחייב בוזגלו לקחת את הלקוח/ה בליווי אישי ולעבור ביחד התהליך וזה עוד 1000 שקל פלוס מע"מ, ואז "יוצאים לדרך".
כזכור, בנו של יעקב בוזגלו, אוהד, התוודה בעבר כי הוא מעוניין לחיות במערכת יחסים משולשת עם שתי נשים. יעקב בוזגלו סיפר בריאיון ל-TMI כי הוא מגבה את בנו: "מדובר בילד גדול, ואוהד עבר שינוי של 180 מעלות מאז שהיה נשוי והוא עבר כברת דרך. הוא לקח החלטה שהוא לא רוצה להיות בתוך משפחה, ומה אנחנו יכולים לעשות. למרות שאנחנו לא מסכימים איתו, אנחנו מקבלים אותו ונגבה אותו בכל מה שהוא עושה".
 
אוהד בוזגלו אצל אמנון לוי. מן הארכיון
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    כולם
    בני 11/2022/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מקועקעים אפסים רחוקים מיהדות כופרים
    סגור
  • 3.
    השדכן
    עופר 11/2022/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל פעם ממציא את עצמך מחדש. חיית על הגב של מאור כסוכן שלו. אחר כך פתחת עסק לליווי כדורגלים צעירים שאף אחד לא בא. אחר כך מכרת ציורים של חני. ועכשיו שדכן עלק. תתמחה כמו אוהד שתיים במחיר אחת. מעניין מה תמציא מחר גידול חסות באדניות? קפיצה בשלוליות ללא מגפיים? צפיה מודרכת במשחק כדורגל פיצוחים עליך? יש לי עוד רעיונות בשבילך תתקשר.
    סגור
  • 2.
    תשדך את הבנים שלך לשלום
    רחל הירושלמית 11/2022/17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    השורש פגום.. הבנים שלך מרוחקים ואין לך שליטה על הקינאה ששוררת בינם לבין אחיהם.. בדיוק כמוך.. מי שלא דומה לאבא נחשב ממזר תטפל במשפחה שלך לאחר מכן באחרים מצחיקול מגיל 10
    סגור
  • 1.
    בוזגלו
    יוסי 11/2022/17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    משפחה שהשתן עלה לראש
    סגור