תרבות ופנאי

מנכ"ל התיאטרון נכנע: הופעתו של משה איבגי בוטלה

תרבות הביטול ניצחה: השחקן משה איבגי לא ישתתף במופע בתיאטרון תמונע, לאחר שמנכ"ל התיאטרון נכנע ללחצים. "הבנו שאנחנו לא רוצים שזה יקרה"
מערכת ice |  1
משה איבגי בתחקיר המקור (צילום צילום מסך רשת 13)
שמונה חודשים לאחר שחרורו ממאסר, השחקן משה איבגי אמור היה לחזור לבמה במופע משותף עם להקת the white rabbit. אך הלחץ הכניע את מנכ"ל תיאטרון תמונע אילן רוזנטל, שביטל את השתתפותו במופע.
בשיחה עם N12 סיפר רוזנטל: ״כשהמופע נקבע לא ידענו שאיבגי ידבר בו, חשבנו שהוא חלק מהמופע והוא לא ישחק אלא ישיר. זה הדבר המרכזי. אם היינו יודעים שהוא ידבר, אז מי הסתם קיבלנו המון פניות מאומנים ויוצרים שהיו נגד הדבר הזה והבנו שאנחנו לא רוצים שזה יקרה".

נזכיר כי בריאיון הבוקר לכתבת התרבות טליה בנון צור ב"בוקר טוב ישראל" בגלי צה"ל, אמרה סולנית הלהקה ויוזמת המופע מאיה רקח על איבגי: "הוא פשוט אדם מדהים. אני לא מסכימה עם שום דבר שעליו הוא הורשע והודה, אבל אני אומרת די! הוא חוזר לחברה אז הוא חוזר לחברה, ואני שמחה לארח אותו גם בהופעה שלי".
באשר לפגיעה ברגשות הנפגעות אמרה: "דיברתי עם אחת המתלוננות, אני מבינה את הצד הזה, אני מקבלת ומכבדת, ואפילו נהיינו חברות. הכרנו בגלל המופע, היא שלחה לי הודעות נאצה, ואני לא מזלזלת בעבירות עצמן אבל אני חושבת שסוג העבירות שהוא עבר וסוג הענישה ההולמת שהוא ריצה, צריך לתת לו את הצ׳אנס לחזור לחברה ולחזור לחיים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    משה איבגי
    מומו 10/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פחדן מוג לב בושה וחרפה קוברים בן אדם גם בחיים הכניעה לכל יפות הנפש של מי טו היא עברה את כל הגבולות
    סגור