תרבות ופנאי

משה איבגי חוזר לבמה לראשונה מאז ההרשעה

לראשונה מאז שחרורו ממאסר, השחקן משה איבגי יחזור לבמה כחלק ממופע חדש. יוזמת המופע: "אני לא מסכימה עם שום דבר שעליו הוא הורשע, אבל אני אומרת די! הוא חוזר לחברה"

מערכת ice |  1
משה איבגי (צילום Meir Vaknin/Flash90)
שמונה חודשים לאחר שחרורו ממאסר, השחקן משה איבגי חוזר לבמה במופע משותף עם להקת the white rabbit. הוא צפוי להופיע בפעם הראשונה מאז שחרורו בשבוע הבא. 
בריאיון לכתבת התרבות טליה בנון צור ב"בוקר טוב ישראל" בגלי צה"ל, אמרה סולנית הלהקה ויוזמת המופע מאיה רקח: :הוא פשוט אדם מדהים. אני לא מסכימה עם שום דבר שעליו הוא הורשע והודה, אבל אני אומרת די! הוא חוזר לחברה אז הוא חוזר לחברה, ואני שמחה לארח אותו גם בהופעה שלי".
למרות הפרסום בגלי צה"ל, באתר ווינט רן בוקר פרסם מאוחר יותר כי מנכ"ל התיאטרון החליט לאסור את השתתפותו.
באשר לפגיעה ברגשות הנפגעות אמרה: "דיברתי עם אחת המתלוננות, אני מבינה את הצד הזה, אני מקבלת ומכבדת, ואפילו נהיינו חברות. הכרנו בגלל המופע, היא שלחה לי הודעות נאצה, ואני לא מזלזלת בעבירות עצמן אבל אני חושבת שסוג העבירות שהוא עבר וסוג הענישה ההולמת שהוא ריצה, צריך לתת לו את הצ׳אנס לחזור לחברה ולחזור לחיים".
לדברי רקח, "יש תגובות מדהימות שאנשים רק חיכו לראות אותו, ויש תגובות שמכילות גם ביקורת ואני בסדר עם זה ומקבלת את זה. כאומנית, וגם כעורכת דין במשפט פלילי ודיני משפחה - די! אף אחד לא מעל לבית המשפט, בית משפט עשה את ההליך, נתן את הפסיקה והפרקליטות גם לא ערערה על השחרור המוקדם. אני באופן אישי חושבת שהבן אדם הזה נתן את הדין, החברה צריכה לאפשר לו לחזור לחיים שלו. אם בית המשפט החליט ככה, מי אנחנו שנחליט משהו אחר? יש לו הרבה מה לתת, שחררו. תנו לבן אדם לחזור לחיים שלו, תנו לו לחיות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הר אדר
    משה אמיגה 10/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאחל למשה איבגי בהצלחה מעומק כוונתותי החיוביות .משה תתעלה על מה שעברת בשנים האחרונות .תודה
    סגור